Gość karina Opublikowano 27 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 ZADANIE1pracownik X rozliczył się z pobranej w op. 1 zaliczki przedstawiając fakturę za zakupione materiały biurowe o wartośc beutt 366zł (VAT 22%).Materiały przekazano do zużycia.Pracownik wpłacił niewykorzystaną kwotę zaliczki do kasy (KP)ZAKSIĘGOWANIEfakture:1krok)pozostałe roz.z prac. po stronie ct.366zł 2krok)Vat naliczony strona dt, 66zł3krok)Zużycie materiałów str.DT 300zł.NIEWYKORZYSTANA KWOTA:1krok) pozostałe roz.z prac. , po stronie ct 134zł2 krok) kasa , str. DT 134zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi