Skocz do zawartości


jak wygląda praca specjalisty ds. Personalnych


wróć do serwisu Kadry 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Klaudia

Guest_Klaudia
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2019 - 09:18

Dzień dobry,
Aplikuję na stanowisko asystenta ds. Personalnych. Jest to moja pierwsza przygoda z HR dlatego chciałabym się dowiedzieć jak może wyglądać dzień pracy asystenta. Mogę dodać, że moimi obowiązkami będą zakładanie teczek pracowniczych, przygotowanie dokumentacji pracowniczej, uzupełnianie i wyjaśnienie czasu pracy pracowników administracyjnych, rozliczanie delegacji oraz wsparcie przy bieżącej obsłudze pracowników. 
Z góry dziękuję za pomoc


#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2019 - 10:04

To na blogach hrowych poczytaj, na forum raczej się rozpisywał nikt nie będzie - zależy jaki podmiot, ilu zatrudnionych obsługujesz, jaka branża itd.



#3 Guest_Klaudia

Guest_Klaudia
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2019 - 10:57

To na blogach hrowych poczytaj, na forum raczej się rozpisywał nikt nie będzie - zależy jaki podmiot, ilu zatrudnionych obsługujesz, jaka branża itd.

Firma zatrudniająca ok 700 osób. Ogólnie to wiem jak mniej więciej wygląda. Chciałabym dowiedzieć się jak wygląda taki jeden przykładowy dzień w pracy. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych