Skocz do zawartości


kontynuacja akt osobowych


wróć do serwisu Kadry 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Basia

Guest_Basia
  • Goście

Napisano 19 sierpień 2019 - 10:07

Zatrudnialiśmy pracownika przez 15 lat. W zeszłym tygodniu przechodził na emeryturę, więc rozwiązał umowę za porozumieniem stron. Teraz mamy znowu go zatrudnić. Czy mogę kontynuować jego akta osobowe, czy powinnam założyć nowe? Wtedy tamte akta będę przechowywać 50 lat, a te tylko 10?



#2 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 19 sierpień 2019 - 10:54

Możesz sobie oddzielić w starej teczce zakładką okresy przechowywania poszczególnych akt, czyli stare 50 a nowe 10 lat.



#3 Forumowicz84

Forumowicz84

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 281 postów

Napisano 16 październik 2019 - 17:00

Skoro mowa o aktach osobowych to zazwyczaj firmy posiadają je w wersjach elektronicznych, ale do tego chyba potrzebne są odpowiednie programy. Na szczęście jest taki program, jak https://wfirma.pl/kadry-i-place który pozwala na prowadzenie księgowość, kadr i płac, na przechowywanie akt osobowych w wersji elektronicznej. Dzięki temu programowi można też korzystać z umów i rozliczeń.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych