Skocz do zawartości


Zdjęcie

Silnik 1.6 Dual VVT-i 1ZR-FE Toyota - awarie, problemy, opinie


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49602 postów

Napisano 08 sierpień 2019 - 15:25

Wolnossące benzyniaki spod maski samochodów Toyoty obrosły już legendą! Dziś skupimy się na jednej z nowszych propozycji, a konkretnie silniku 1.6 Dual VVT-i 1ZR-FE oraz odmianie rozwojowej 1.6 Valvematic 1ZR-FAE.

Powrót do artykułu: Silnik 1.6 Dual VVT-i 1ZR-FE Toyota - awarie, problemy, opinie

#2 Guest_patryk

Guest_patryk
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2019 - 15:25

Auto niezle i prawie bezawarryjne. Tylko drobnostki musiałem wymienić, ale to nieduzy koszt, znalazłem klocki delphi dobrej jakości. Do tego filtry i oleje. Teraz chodzi jak marzenie

#3 Guest_nauk

Guest_nauk
  • Goście

Napisano 13 sierpień 2019 - 15:23

Jak jednostka zadbana to nie ma z nią większych problemów, mam i nadal jeździ. co prawda już nie tak często bo jako drugie auto ale przy 300k dobrze jeździ, oleju nie bierze. Udana jednostka toyoty

#4 Guest_anon

Guest_anon
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:48

"historia benzyniaków1.6 ZR-FAE została przerwana". Kocopoły. Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli ten silnik nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#5 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:48

"historia benzyniaków1.6 ZR-FAE została przerwana". Kocopoły. Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli ten silnik nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#6 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:48

"historia benzyniaków1.6 ZR-FAE została przerwana". Kocopoły. Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli ten silnik nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#7 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:49

Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli silnik 1ZR-FAE nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#8 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:49

Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli silnik 1ZR-FAE nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#9 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:49

Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli silnik 1ZR-FAE nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#10 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:49

Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli silnik 1ZR-FAE nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#11 Guest_anonymousse

Guest_anonymousse
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2020 - 22:49

Mamy 22.04.2020 i w nowej corolli silnik 1ZR-FAE nadal jest stosowany. Silnik genialny w do LPG i w swojej prostocie.

#12 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 19 październik 2020 - 12:30

Właśnie poszła mi uszczelka pod głowicą, przebieg 170 tys. z instalacją LPG.

#13 Guest_Darek

Guest_Darek
  • Goście

Napisano 30 październik 2020 - 16:57

Właśnie poszła mi uszczelka pod głowicą, przebieg 170 tys. z instalacją LPG.

 Bo instalacja LPG to jest do kuchenki gazowej, jak powszechnie wiadomo. W życiu do Toyoty nie założyłem LPG i w silniku benzynowym to wymieniłem jedynie pompę wody i pasek klinowy.  Żadnych innych usterek nigdy nie było, nawet pasek rozrządu ten sam i to przy przebiegach 450 tys a nie 170 tys...





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych