Gość Konrad Opublikowano 27 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam, w tym miesiącu podjąłem się prowadzenia księgowości w jednostce pozarządowej(organizacja non-profit prowadząca wyłącznie działalność statutową w zakresie upowszechniania kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży do lat 18), która posiada dosyć znaczne zobowiązania wobec ZUS. Obecnie faktyczne zaległe zobowiązania wynoszą ok.20.000zł natomiast w księgach rachunkowych widnieje saldo 50.000zł. Okazuje się, że kwotę 30 000 zł ze środków własnych na konto ZUS wpłacił Prezes organizacji, co nie zostało nigdzie ujęte. Otrzymałem niedawno dowód dokonanej wpłaty na konto ZUS z 2005r. (30.000zł). Jak powinienem ująć ten fakt w księgach handlowych?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi