Skocz do zawartości


sprawozdanie zlikwidowanej jednostki


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_ala

Guest_ala
  • Goście

Napisano 08 lipiec 2019 - 18:47

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Likwidowana jest jednostka budżetowa (nie samorządowa). Likwiduje ją organ administracji rządowej. Kto powinien podpisać sprawozdanie budżetowe i finansowe zlikwidowanej jednostki za 2019? Będzie ono sporządzone w 2020 roku, kiedy stanowisko głównego księgowego i kierownika jednostki będzie już zlikwidowane. Czy organ likwidujący może wydać zarządzenie w który wskaże, że sprawozdanie ma być podpisane przez osoby pełniące te funkcje do końca 2019 tj. do dnia likwidacji jednostki?

Z góry dziękuję za odpowiedź.



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 18880 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 08 lipiec 2019 - 21:14

Likwidator podpisuje



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych