Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opinie o Goldwings Flight Academy


wróć do serwisu Moja Firma 80 odpowiedzi w tym temacie

#81 Guest_mr_b

Guest_mr_b
  • Goście

Napisano 11 luty 2020 - 19:50

UWAGA NA GOLDWINGS

 

Do napisania tej relacji sklonilo mnie skandaliczne zachowanie z jakim mozna spotkac sie w Goldwings Flight Academy z Warszawskiego Bemowa, kiedy juz zaplacimy pieniazki za szkolenie, ale mamy smialosc wychylic glowe z szeregu i upomniec sie o nalezyte relizowanie umowy.
Ponizej historia, jak firma Goldwings ze swoim szefostwem Bartkiem Jesionkiem (Head of Training) i Malgorzata Goralska (Kierownik Odpowiedzialny) prowadzila szkolenie i traktowala swojego klienta.

Kurs PPL, czesc praktyczna rozpoczeta w maju 2013, skonczona w listopadzie.
Standardowa umowa o przeprowadzenie szkolenia tak jak w innych osrodkach. W umowie zawarte 5h na samolocie c172, reszta na c152. Kurs zakonczono calkowitym nalotem 63h i wystawiono rachunek za dodatkowe wylatane godziny. Niestety na kursie nie wykonano zadnego lotu na duzej Cessnie, do czego szkola byla zobowiazna umowa. Na pytanie o rozliczenie niewykorzystanych godzin HoT Jesionek odpowiada, ze jego zdaniem "jestesmy rozliczeni".





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych