Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kontroling finansowy

finanse controling finansowy

wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 indor1337

indor1337

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 14 czerwiec 2019 - 10:16

Cześć, zastanawiam się nad zawodem kontrolera finansowego, natomiast nie jestem pewien czy się do tego nadaję i czy kierunek jaki robie na licencjacie mi te tego czasami nie umożliwi.

Studiuję ekonomie o spec. prawo w biznesie, są to zaoczne studia, na co dzień pracuję jako asystent doradcy ds. nieruchomości,gdzie w sumie odwalam tę gorszą robotę za marne pieniądze ale nie narzekam bo to dopiero początek i w sumie nawet mi to pasuje, póki co...

posiadam kurs wydany przez UE " Finansowa ocena projektów inwestycyjnych z wykorzystaniem MS Excel" przez to , że w mojej rodzinie są sami wojskowi z studiami wojskowymi to też nie ma nikt takich znajomych z kręgu ekono-finan abym mógł się dowiedzieć co nieco, dlatego też nie wiem jakie kursy i szkolenia porobić abym mógł lepiej sobie w tym zawodzie poradzić, jedno jest pewne, od września chcę zmienić pracę na coś przy rachunkowości i pójść jeszcze a kurs (po mimo ze na studiach to miałem) z rachunkowości + abc podatku vat, ale nie mam pojęcia czy to mi się przyda, na magisterkę planuję pójść na zaoczne na sgh na finanse i rach o spec. no właśnie też nie wiem, albo finanse przedsiebiorstwa albo rachunkowość.

Co mi polecacie? czy może zmienić studia na inne juz na tej drodze? Trochę też jestem w tym zagubiony bo tak na prawdę zostałem z wieloma rzeczami sam i ciężko mi dbać o wszystko na raz samemu dlatego piszę tu z prośbą o porady, jakie kursy i szkolenia mogłby by się przydać ( myślałem o zawodowym z kodem zawodu - kadry i płace) kompletnie nie wiem od czego zacząć w takiej drodze, budżet nieograniczony, jestem zdania , że najlepsza inwestycja to jest inwestycja w siebie...

pozdrawiam

Dodaj odpowiedź