Skocz do zawartości


Zdjęcie

Top 5: Najgorsze silniki do gazu - LPG w ich przypadku to szybki remont!


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49380 postów

Napisano 31 maj 2019 - 16:00

LPG kojarzy się przede wszystkim z oszczędnościami. Niestety nie zawsze paliwo tańsze o połowę oznacza o połowę mniejsze wydatki. W udowadniają to najgorsze silniki do gazu z naszej listy.

Powrót do artykułu: Top 5: Najgorsze silniki do gazu - LPG w ich przypadku to szybki remont!

#2 Guest_Daniel

Guest_Daniel
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 16:00

Człowieku co Ty za bzdury piszesz? Silniki Hondy K20 i R20 idealnie działają z LPG i nie ma żadnych problemów. Dobrze założona instalacja, kontrola luzu zaworowego i przejechane 300kkm bez żadnych problemów Accordem, więc takie bzdury to między bajki. Wymieniany tu A6 miał problem fabryczny z wałkami. Boże co za brednie....

#3 Guest_Daniel

Guest_Daniel
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 16:03

W każdym silniku piszesz o wypalaniu gniazd zaworowych - może przemyśl czemu się tak dzieje... przecież to kwestia dobrze dobranej mieszanki a nie silnika. Trzeba dobrze założyć instalacje a nie u partacza za "będzie Pan zadowolony".

#4 Guest_MoPio

Guest_MoPio
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 16:56

Hyundai i30, 1.4, 2014 rok, LPG "fabryczne". Przejechane już 240kkm i żadnych problemów z silnikiem. Dla zwykłego Kowalskiego to 10 lat eksploatacji - jak to się ma do Pańskich 2-3 lat Panie "redaktorze"?

#5 Guest_mietek

Guest_mietek
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 16:59

tekst napisal redaktor z zerowa wiedza techniczna wszystko zrealizowal po przez kopiuj wklej oszust i zlodziej

#6 Guest_Mati

Guest_Mati
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 17:04

Mam mondeo mk4 z silnikiem 1.6 TI-VCT.Przejechane 100 000 tyś km na LPG, silnik pieknie cyka nic nie robione, od wymiany do wymiany oleju bez dolewania, i co Pan na to Panie mądry ?

#7 Guest_Jarek

Guest_Jarek
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 18:40

Hondoskie K20 bardzo dobrze toleruje gaz. Jeśli istalacja jest poprawnie założona i wyregulowana, a regulacja zaworow nie jest olewana to silnik bedzie sluzyl setki tysięcy kilometrów. Moje K24 jeździ na gazie od ponad 150k km bez zastrzeżeń.

#8 Guest_Wojtek

Guest_Wojtek
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 19:20

Ale bzdury mam już przejechane Honda accord z k20 ponad 150 000 na samym gazie, 250 000 ogólnie i silnik pracuje doskonale zarówno na gazie jak i benzynie.

#9 Guest_Życzliwy

Guest_Życzliwy
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 19:55

Mam opla corsę c z 2001 roku silnik 1.2 16V .Od nowości jazda na lpg przejechane 407 tys silnik bez remontu, oleju na przejechanie 15 tys dolewam ok 1 litr. Koszt przejechania 100 km ok 18 zł.Nie taki diabeł straszny jak go malują.

#10 Guest_Darek

Guest_Darek
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 21:06

Honda, silnik K20A6 na LPG 180 tyś, ciekły wtrysk gazu, żadnych problemów z silnikiem. To jest jeden z lepszych silników do LPG wystarczy poczytać forum Hondy Accord jak dużo samochodów z tym silnikiem jeździ i to bardzo dobrze. Oczywiście podstawa to dobrze ustawiona instalacja LPG oraz regulacja luzów zaworowych, którą bez problemu można wykonać samemu.

#11 Guest_Franek

Guest_Franek
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 21:18

K20a4 honda CR-V ll na lpg170 tys bez żadnych problemów Oczywiście dobra instalacja dobrze wyregulowana i regulacja luzu zawodowego co 20 tys.

#12 Guest_Gazownik

Guest_Gazownik
  • Goście

Napisano 31 maj 2019 - 23:49

Oczywiście że wypalanie gniazd zaworowych to źle dobrana mieszanka. Wszystkie dobrze wykonane instalacje LPG nie najtańsze będą zawsze generować oszczędności. I wiele już na ten temat pisano. Także proszę nie wprowadzać ludzi w błąd...

#13 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2019 - 00:16

Co to bzdety?

#14 Guest_Jakub

Guest_Jakub
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2019 - 07:14

Ford jeździ na lpg i będzie jeździł pod warunkiem sprawdzania luzu zaworowego co 25tyś km i co około 50-70 tyś wypada regulacja szklankowa. To że silnik wymaga większej troski to nie znaczy że się nie nadaje.Mam Taki silnik 1.6 ti vct na dodatek w mondeo myślałem na początku że silnik nie udźwignie ciężaru auta i lpg ale jest naprawdę dobrze .

#15 Guest_Accord

Guest_Accord
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2019 - 11:46

Mam Accord mk7 z lpg ponad 178900mil z lpg zero problemow. Luzy na czas regulowane oleje itp. wiedz nie wiem jak to już jest z tym waszym lpg

#16 Guest_Luk serwis

Guest_Luk serwis
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2019 - 12:28

Większych bzdur nie widziałem, pracuje w warsztacie i silniki w focusie robią po 200tys bez remontu głowicy, 2 razy płytki tylko do wymiany w między czasie. Honda regulacja zaworów na śrubkę koszt max 100zl co 20 tys i spokój. Z18xer a gdzie z16xer i reszta z rodziny silników, ktoś mocno posmarował by taki post anty LPG powstał. Jak silniki 1.8-2.0 w fordzie do LPG ok a w maździe już jest źle nie nadaje się a te same silniki

#17 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2019 - 19:56

Mam voLvo s40 2.l 136 km. 345000 kilometrów na lpg zero problemow

#18 Guest_1.8 xer

Guest_1.8 xer
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2019 - 20:21

1.8 xer gorszej głupoty nie słyszałem

#19 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2019 - 05:24

Mam Accord vii już 4 rok na lpg i 85tyś zrobiłem i żadnych problemów regulacja luzu co 25 tyś kilometrów ale wszędzie piszą jak to nie lubi gazu zgodzę się z tym bo jak ktoś nie pilnuje luzu zaworów to wtedy dochodzi do wypalenia

#20 Guest_Artur

Guest_Artur
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2019 - 08:33

Haha i Accorda mam w rodzinie 2.0 z LPG, który zrobił ponad 100tys na gazie i nic. Hyundaia też, ma teraz 120tys km i od nowości jest LPG! A insignie ma znajomy taksówkarz na liczniku już ponad 300tys. Zakładał przy słynnych 199tys km z Niemiec. W mojej opinii artykuł bez sensu.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych