Skocz do zawartości


2 prace

praca

wróć do serwisu Kadry 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 23 maj 2019 - 10:12

Witam, mamy pracownika, który pracuje u nas na cały etat, dostał on drugą pracę, w której będzie pracował na cały etat. Ale chcemy, aby u nas też pracował, więc zaproponowaliśmy mu pracę zdalną i zgodził się. W tamtej pracy będzie pracował na pełnym etacie od 7 do 15. Jak zrobić, aby u nas też przepracował pełen etat? Nie interesuje nas, w jakich godzinach będzie pracował, ważne dla nas jest to, aby to był pełen etat i aby PIP nie zarzucił nam, że nie spełnia 11  czy 35 godzinnego odpoczynku. Mozna to jakoś zrobić tak, aby pogodzic obie prace, jest możliwosc aby moze pracowal zdalnie tez na weekendzie aby to wyszlo?



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 23 maj 2019 - 13:20

Można mu zrobić zadaniowy czas pracy. Zróbcie porozumienie z pracownikiem ze względu na organizację miejsca pracy /praca zdalna, z dotychczasowym zakresem obowiązków/, najlepiej z nim jako stroną inicjującą porozumienie i macie sprawę załatwioną.



#3 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 24 maj 2019 - 07:51

Dla tej osoby nie trzeba oddzielnego Regulaminu Pracy? Wyczytałem, że sam wniosek o telepracę pracownika wystarczy...jeśli tak, to jak to zawrzeć w normalnym Regulaminie Pracy, że np.  w firmie obowiązuje podstawowy system czasu pracy oraz zadaniowy system czasu pracy i to wystarczy, czy ewentualnie napisać z imienia i nazwiska dla kogo jest ten zadaniowy?



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 24 maj 2019 - 09:21

Nie trzeba imiennie (a nie powinno być ze względu na RODO), choć może być np. stanowiskiem/stanowiskami, bo regulamin nie powinien odnosić się do konkretnej sytuacji, ale opisywać ogólnie, co funkcjonuje w firmie, pracownik w informacji o warunkach zatrudnienia ma doprecyzowane jaki system go obejmuje.



#5 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 24 maj 2019 - 09:44

Z tego co wyczytałem, w zadaniowym systemie czasu pracy nie ma ewidencji czasu pracy, czyli od dnia jej obowiązywania, czyli 1 czerwca wykreślić go z ewidencji? Pozostał by tylko w urlopach...I co z listą obecności, w zadaniowym systemie czasu pracy nie musi jej być?



#6 Ofka

Ofka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 287 postów

Napisano 24 maj 2019 - 13:48

Pamiętacie że do regularnej telepracy musicie mieć regulamin telepracy - on mówi o organizacji pracy, sprzęcie, BHP itp.



#7 Guest_Paweł

Guest_Paweł
  • Goście

Napisano 27 maj 2019 - 08:38

A właśnie czytałem, że  nie trzeba, jak się złoży wniosek o wykonywanie pracy zdalnej/telepracy...z ewidencja wyczytałem, że zostawia się miejsce w ewidencji, że był, ale bez godzin...natomiast ten w zadaniowym, co ma telepracę nasz pracownik, to ma listę obecności mieć, wydaje mi się, że nie no i będziemy miec pracownika, co b ędzie miał sam zadaniowy, bez telepracy i jak u niego z lista obecności...





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: praca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych