Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Silnik 1.2 PureTech - awarie, problemy, opinie


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Peugeocik

Guest_Peugeocik
  • Goście

Napisano 01 marzec 2021 - 20:23

Do CEBULARZA jesteś prawdziwy cebularz



#22 Rosiko

Rosiko

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 26 marzec 2021 - 15:17

Niestety większość 3 cylindrowych jednostek wypada kiepsko jeżeli chodzi o trwałość silnika. Wszystkie te wynalazki tworzone są tylko pod ekologię żeby spełnić wymogi a o kierowcach już się nie pamięta.



#23 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2021 - 18:36

Niestety jestem posiadaczem peugeot 108 z silnikiem 1.2vti z rozrządem w postaci paska w kąpieli olejowej. Po 75000 km jeden z tłoków się zatarł... Koszt naprawy ogromy i pomysł padł na wymianę silnika i stąd pytanie o numerację. Jaka jest różnica w numeracjach teoretcznie tych samych silników EB2HM01B210 a EB2HM02B208 ? Bardziej na początek chodzi mi o ten odcinek HM01 a HM02 bo końcówka to może numer który zjechał z linii produkcyjnej. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz.

 


#24 Guest_mieczysław

Guest_mieczysław
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2021 - 13:58

pure tech 1,2 , peugeot 208 - do 6 roku eksploatacji jeździ bez-awaryjnie. Na początku 7 roku wymiana katalizatora przy 70 000 km, oraz bierze olej w ilości 0,5 l/2000 km. Serwis nie potrafi jednoznacznie określić czy to jest w normie, odsyłają do centrali. Tu chyba kryje się jakiś głębszy problem (może normy spalania- bo jeśli spala olej a nie benzynę to musi przekraczać normy).

Poza tym auto bez zarzutu



#25 Guest_P

Guest_P
  • Goście

Napisano 28 lipiec 2021 - 13:33

mam silnik 1.2 w citroenie z 2018 roku niestety po gwarancji silnik do wymiany (jestem w trakcie wymiany w ASO) 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych