Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Silnik 1.2 PureTech - awarie, problemy, opinie


22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Peugeocik

Guest_Peugeocik
  • Goście

Napisano 01 marzec 2021 - 20:23

Do CEBULARZA jesteś prawdziwy cebularz



#22 Rosiko

Rosiko

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 26 marzec 2021 - 15:17

Niestety większość 3 cylindrowych jednostek wypada kiepsko jeżeli chodzi o trwałość silnika. Wszystkie te wynalazki tworzone są tylko pod ekologię żeby spełnić wymogi a o kierowcach już się nie pamięta.



#23 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2021 - 18:36

Niestety jestem posiadaczem peugeot 108 z silnikiem 1.2vti z rozrządem w postaci paska w kąpieli olejowej. Po 75000 km jeden z tłoków się zatarł... Koszt naprawy ogromy i pomysł padł na wymianę silnika i stąd pytanie o numerację. Jaka jest różnica w numeracjach teoretcznie tych samych silników EB2HM01B210 a EB2HM02B208 ? Bardziej na początek chodzi mi o ten odcinek HM01 a HM02 bo końcówka to może numer który zjechał z linii produkcyjnej. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz.

 




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy