- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka
Napisano 13 maj 2019 - 15:37
Napisano 13 maj 2019 - 15:37
Napisano 14 maj 2019 - 13:19
Napisano 27 czerwiec 2019 - 06:52
Napisano 07 sierpień 2019 - 10:11
Napisano 04 listopad 2019 - 21:00
1.2 PT 82 KM w cactusie przebieg 125tys. wymiana oleju co 10 tys. ani 1 km wiecej. ZERO problemów z paskiem rozrządu. co do spalania to srednio ok 6 l./100km w zimie, w lecie ok 0,5 l. mniej. Może trzeba olej zmieniać??? to problemów z paskiem nie będzie??? niestety w naszym cebulowym kraju na wszystkim się oszczędza i jezdzi sie po 50 tys. na czymś co przypomina olej. rozwarstwianie paska rozrządu to przypadki jednostkowe, gdzie cebularze nie wiedzą ze trzeba zmienić olej na czas. dodam że cały czas silnik pracuje na oleju total ineo.
Napisano 17 lipiec 2020 - 16:02
Napisano 10 sierpień 2020 - 09:52
Zdecydowanie odradzam zakup samochodu z silnikiem PureTech 1.2 wyprodukowanego w latach 2015-2017. Samochód z 2015 roku z silnikiem PureTech 1.2 110 KM. Serwisowany regularne, przegląd i wymiana oleju co rok i co mniej więcej 10-12 tysięcy kilometrów przebiegu. Czyli prawie 3x częściej niż zalecał producent. Po 63 tysiącach kilometrów informacja o błędzie silnika. Wynik diagnozy - złuszczony pasek rozrządu. Łączny koszt napraw i wymian - 4 tysiące złotych. Wg informacji z serwisu producent samochodu jest świadom, że jednostki z lat 2015-2017 były wadliwe, dlatego w samochodach serwisowanych w ASO naprawę przeprowadza na swój koszt. Jeśli ktoś nie kontynuował po gwarancji serwisu w ASO - musi ponieść koszt lub może dochodzić zwrotu kosztów na drodze prawnej. Zgodnie z informacją z serwisu w samochodach od 2018 roku problem nie występuje.
Witam wszystkich forumowiczów, planuje zakup NOWEJ Toyoty proace city z tą jednostką napędową (1,2 110KM). Czy w związku z tą informacją uzyskaną z serwisu mogę być pewny że auto te będzie pozbawione opisywanych wad paska. bardzo proszę o jakąś poradę.
Napisano 10 listopad 2020 - 09:35
Samochód C4 cactus 2018 przebieg około 80 kkm 1.2 110 KM serwisowany w ASO z interwałem co 15 000 bo przebiegi roczne większe w związku z tym interwały jak dla pracy w ciężkich warunkach. 4 miesiące po gwarancji rozszczelniła się pompa wody i samochód wypluł cały płyn chłodniczy. Powinna wytrzymać tyle co rozrząd czyli jakieś zalecane 160 kkm.
Napisano 18 grudzień 2020 - 16:48
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
PawełP32 - dziś, 14:01
PawełP32 - dziś, 13:56
Guest_Gość - dziś, 13:25
IREKP - dziś, 13:19
ivojim - dziś, 13:15
IREKP - dziś, 13:12
Naster - dziś, 12:58
Naster - dziś, 12:58
ZosiaA - dziś, 12:58
Naster - dziś, 12:57
Naster - dziś, 12:56
koko887 - dziś, 12:42
Guest_Justyna - dziś, 12:15
Guest_ - dziś, 12:12