Skocz do zawartości


Zdjęcie

Efekty uboczne leku metronidazol


wróć do serwisu Sektor Publiczny 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BarbaraGruszka

BarbaraGruszka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 559 postów

Napisano 02 maj 2019 - 10:38

Lekarz przypisał mi lek metronidazol. Ponoć daje sporo efektów ubocznych.

 

Czego mogę się spodziewać? 



#2 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 812 postów

Napisano 02 maj 2019 - 12:39

Na tej stronie jest opisane w jakich sytuacjach przypisuje się najczęściej metronidazol oraz jakie mogą być efekty uboczne. Jest to jednak bardzo dobrze przebadany lek, jest dopuszcozny przez krajowy nadzor farmakologiczny tak wiec jeśli jest stosowany  zgodnie z ulotką i zaleceniami lekarza to efekty uboczne nie są częste.....

 

Do najczęściej działań niepożądanych leku zalicza się dolegliwości ze strony układu pokarmowego, ból brzucha wymioty i nudności, oraz biegunkę. Podczas dożylnego przyjmowania leku istnieje możliwość pojawienia się zakrzepowego zapalenia żył.



#3 barakuda

barakuda

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 07 październik 2019 - 12:44



Na tej stronie jest opisane w jakich sytuacjach przypisuje się najczęściej metronidazol oraz jakie mogą być efekty uboczne. Jest to jednak bardzo dobrze przebadany lek, jest dopuszcozny przez krajowy nadzor farmakologiczny tak wiec jeśli jest stosowany  zgodnie z ulotką i zaleceniami lekarza to efekty uboczne nie są częste.....

 

Do najczęściej działań niepożądanych leku zalicza się dolegliwości ze strony układu pokarmowego, ból brzucha wymioty i nudności, oraz biegunkę. Podczas dożylnego przyjmowania leku istnieje możliwość pojawienia się zakrzepowego zapalenia żył.

 

Skutki uboczne występują najczęściej na początku leczenia. Warto mieć w zanadrzu lek na niestrawność, wzdęcia i biegunkę np. Kebene



#4 cishel

cishel

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 28 sierpień 2020 - 19:16

Mojej znajomej przepisano właśnie ten lek, ale wydaje się być bezpieczny. Potwierdzał to mój lekarz https://urolog-warszawa.pl/ który mówi przy odpowiednim stosowaniu zgodnym z zaleceniami nic złego nie powinno się stać.



#5 Jadwiga Pokora

Jadwiga Pokora

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 07 wrzesień 2020 - 14:27

Nie ma praktycznie zadnych efektow ubocznych po kremie czy masci.  Polecam Dermatolog Kraków.

 

Lekarz powinien powiedziec jakie sa efekty uboczne - jak jest kompetentny.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy