Skocz do zawartości


Zmiana stanowiska z pomoc administracyjna na stanowisko urzędnicze przez konkurs jakie formalności?


wróć do serwisu Sektor Publiczny 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Sylwia

Guest_Sylwia
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2019 - 12:06

Jakich formalności trzeba dopełnić jeśli pracownik przepracował ok. 8 lat na stanowisku pomoc administracyjna, a potem przez konkurs został wybrany na stanowisko urzędnicze gwarantujące wyższe wynagrodzenie? Oba stanowiska dotyczą tego samego zakładu pracy, tej samej jednostki.

1. Jak zmienić umowę ? Czy wypowiedzieć umowę - pomoc administracyjna? Czy wystarczy dać porozumienie zmieniające warunki umowy?

2. Czy pracownik ten będzie musiał odbyć praktyki, czy może być zwolniony (zakres obowiązków na nowym stanowisku jest podobny do tego, na którym pracował 8 lat)? Czy musi zdać egzamin? To będzie jego pierwsza praca na stanowisku urzędniczym.

 



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2019 - 12:16

A ty co tam robisz?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych