Skocz do zawartości


Odszkodowanie - kupno/sprzedarz


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Jacuś

Guest_Jacuś
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2019 - 13:07

Witam, pół roku temu zamówiłem u pewnego lutnika maskownicę do gitary, lutnik po ustaleniu ceny i dogadaniu się w sprawie przesyłki powiedział wstępny termin - 3 dni po dokonaniu wpłaty. Jak ustaliliśmy tak zrobiłem, w najbliższy dzień roboczy wykonałem przelew i czekałem z niecierpliwością. po miesiący ów lutnik przeprosił, za spóźnienie i obiecał wysłać zamówiony towar w terminie tygodnia. Po kolejnym miesiącu po kilkunastu próbach kontaktu gość raczył do mnie oddzwonić i poinformował że paczkę właśnie wysyła i żebym podał adres, tak zroviłem, dwa dni później przesyłka doszła. Niestety okazało się że jest wykonana źle (nie pasowała do obrysu i ustaleń do których doszliśmy na początku) bez chwili zwłoki poinformowałem go o całej sytuacji ustaliliśmy, że wyślę mu daną część on ją poprawi i odeśle max w dwa tygodnie. od tego momentu minęły już 2 miesiące lutnik ewidentnie unika kontaktu i nie kwapi się do zrealizowania zamówienia. W międzyczasie dostałem ofertę kupna przedmiotowej gitary (za ciut ponad tysiąc zł. pod warunkiem kompletu razem z płytkami). Po kilku tygodniach kupujący zrezygnował przy okazji nazywając mnie krętaczem itd. mimo iż przedstawiłem mu całą sytuacje z nieszczęsnym lutnikiem. Moje pytanie brzmi czy ze względu na okoliczności i wciąż przedłużający się termin realizacji zamówienia mogę ubiegać się o jakieś odszkodowanie/zwrot kosztów czy coś w tym stylu? 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych