Skocz do zawartości


Zdjęcie

Maile transakcyjne

Maile transakcyjne

wróć do serwisu Moja Firma 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OlafN

OlafN

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaUstka

Napisano 13 kwiecień 2019 - 16:48

Cześć,
 
od roku prowadzę sklep internetowy, w którym realizuję kilkaset zamówień miesięcznie. Od jakiegoś czasu klienci zaczęli się skarżyć, że nie otrzymują mailowych potwierdzeń które wysyłamy (że otrzymaliśmy zamówienie, otrzymaliśmy zapłatę, wysłaliśmy przesyłkę, etc). Z zebranych informacji wynika że wiadomości czasem wpadają do spamu a czasem w ogóle nie docierają do skrzynki adresata.
 
Administrator serwera na którym jest sklep powiedział, że najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z maili transakcyjnych w chmurze. Czy ktoś mógłby polecić tego rodzaju rozwiązanie? Dlaczego akurat takie? Czy to faktycznie pomoże?


#2 Vitold

Vitold

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 13 kwiecień 2019 - 23:03

Podpięcie zewnętrznego narzędzia do wysyłki maili transakcyjnych powinno pozytywnie wpłynąć na ich dostarczalność ale nie jest tego gwarancją. Można jednak założyć, że jeśli wybrana platforma do wysyłki maili transakcyjnych jest dobrej jakości a Twoje maile są faktycznie przydatne to nie powinieneś mieć problemów z dostarczaniem ich do skrzynek odbiorczych.

 

Skorzystaj z https://freshmail.pl...e-transakcyjne/ - moim zdaniem najlepsza dostarczalność na polskim rynku zarówno do gmaila jak i polskich dostawców.



#3 OlafN

OlafN

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaUstka

Napisano 14 kwiecień 2019 - 14:59

Dzięki Vitold za podpowiedź. Słyszałem o Freshmail i może ich przetestuję :)



#4 Moniq

Moniq

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów
  • LokalizacjaKoszalin

Napisano 15 kwiecień 2019 - 00:28

Jeśli admin serwera nie potrafi zadbać o dostarczalność maili to zmień go jak najszybciej. Osoba lub firma nie potrafiąca zadbać o podstawową funkcjonalność dla mnie jest skreślona.

#5 Guest_Marcin Plichta

Guest_Marcin Plichta
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2019 - 23:46

Miałem podobną sytuację to znaczy e-maile ze sklepu nie dochodziły do moich klientów lub docierały z kilkuminutowym opóźnieniem . 

 

Ktoś mi poradził aby podpiąć Amazon Simple Email Service korzystając z integracji po SMTP. Integracja była łatwa (kwestia wpisania 5 informacji) i faktycznie poprawiła się dostarczalność ale tylko posiadaczom zagranicznych skrzynek (gmail, outlook, etc). Jeśli chodzi o polskie skrzynki jak o2, interia czy onet to w tej kwestii było tak samo źle jak wcześniej albo nawet gorzej.

 

Po jakimś czasie przetestowałem jeszcze polską firmą Freshmail. Zintegrowałem ją ponownie po SMTP i tutaj testy wypadły lepiej. To znaczy maile docierały w ciągu kilku sekund do głównej skrzynki odbiorczej na polskie i zagraniczne serwisy. Od tego czasu nie mam większych problemów z docieraniem maili. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych