Skocz do zawartości


Zdjęcie

Maile transakcyjne

Maile transakcyjne

wróć do serwisu Moja Firma 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OlafN

OlafN

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów
  • LokalizacjaUstka

Napisano 13 kwiecień 2019 - 16:48

Cześć,
 
od roku prowadzę sklep internetowy, w którym realizuję kilkaset zamówień miesięcznie. Od jakiegoś czasu klienci zaczęli się skarżyć, że nie otrzymują mailowych potwierdzeń które wysyłamy (że otrzymaliśmy zamówienie, otrzymaliśmy zapłatę, wysłaliśmy przesyłkę, etc). Z zebranych informacji wynika że wiadomości czasem wpadają do spamu a czasem w ogóle nie docierają do skrzynki adresata.
 
Administrator serwera na którym jest sklep powiedział, że najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z maili transakcyjnych w chmurze. Czy ktoś mógłby polecić tego rodzaju rozwiązanie? Dlaczego akurat takie? Czy to faktycznie pomoże?


#2 Vitold

Vitold

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 13 kwiecień 2019 - 23:03

Podpięcie zewnętrznego narzędzia do wysyłki maili transakcyjnych powinno pozytywnie wpłynąć na ich dostarczalność ale nie jest tego gwarancją. Można jednak założyć, że jeśli wybrana platforma do wysyłki maili transakcyjnych jest dobrej jakości a Twoje maile są faktycznie przydatne to nie powinieneś mieć problemów z dostarczaniem ich do skrzynek odbiorczych.

 

Skorzystaj z https://freshmail.pl...e-transakcyjne/ - moim zdaniem najlepsza dostarczalność na polskim rynku zarówno do gmaila jak i polskich dostawców.



#3 OlafN

OlafN

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów
  • LokalizacjaUstka

Napisano 14 kwiecień 2019 - 14:59

Dzięki Vitold za podpowiedź. Słyszałem o Freshmail i może ich przetestuję :)



#4 Moniq

Moniq

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów
  • LokalizacjaKoszalin

Napisano 15 kwiecień 2019 - 00:28

Jeśli admin serwera nie potrafi zadbać o dostarczalność maili to zmień go jak najszybciej. Osoba lub firma nie potrafiąca zadbać o podstawową funkcjonalność dla mnie jest skreślona.

#5 Guest_Marcin Plichta

Guest_Marcin Plichta
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2019 - 23:46

Miałem podobną sytuację to znaczy e-maile ze sklepu nie dochodziły do moich klientów lub docierały z kilkuminutowym opóźnieniem . 

 

Ktoś mi poradził aby podpiąć Amazon Simple Email Service korzystając z integracji po SMTP. Integracja była łatwa (kwestia wpisania 5 informacji) i faktycznie poprawiła się dostarczalność ale tylko posiadaczom zagranicznych skrzynek (gmail, outlook, etc). Jeśli chodzi o polskie skrzynki jak o2, interia czy onet to w tej kwestii było tak samo źle jak wcześniej albo nawet gorzej.

 

Po jakimś czasie przetestowałem jeszcze polską firmą Freshmail. Zintegrowałem ją ponownie po SMTP i tutaj testy wypadły lepiej. To znaczy maile docierały w ciągu kilku sekund do głównej skrzynki odbiorczej na polskie i zagraniczne serwisy. Od tego czasu nie mam większych problemów z docieraniem maili. 



#6 OlafN

OlafN

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów
  • LokalizacjaUstka

Napisano 06 maj 2019 - 22:48

Przyznam szczerze, że na początku sceptycznie podchodziłem do wydawania jakiejkolwiek kasy na wysyłanie maili. Ale nie jest to jakoś bardzo drogie a problemy z niedochodzącymi powiadomieniami się skończyły.

 

Acha - rozwiązanie: podpiąłem serwer SMTP od Freshmaila.



#7 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 78 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 13:32

My korzystamy z takiego oprogramowania https://focustelecom...ystem-helpdesk/ i nie zdarzają się sytuacje żeby jakieś maile nie trafiały bądź trafiały nie tam gdzie trzeba. A wcześniej zdarzały się różne sytuacje, nie powiem, że nie. Także trzeba postawić na dobre oprogramowanie przede wszystkim. U nas kontaktujemy się z klientami mailowo, sms, telefonicznie, gdyby nie help desk to nie byloby to do ogarnięcia. System ten polecił mi znajomy który już wcześniej z niego korzystał. Plus największy jest taki, że dane się zapisują w chmurze, w każdym miejscu można się do nich dostać. Tylko dane do logowania mieć i już. I z tabletu i z telefonu można kontrolować zgłoszenia. 



#8 Adamo_f

Adamo_f

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 09 lipiec 2019 - 13:29

Jest jeszcze polski EmailLabs, którego core działalności to dostarczanie e-maili transakcyjnych, a że współpracuje z polskimi skrzynkami typu Onet, WP, Interia, O2 czy zagraniczny Gmail, to wyniki docierania maili osiąga u nas fantastyczne. Można podpiąć ich SMTP i wtedy to zajmuje 5 minut, lub zintegrować się po API i wtedy ich dział techniczny we wszystkim pomaga. Warto sobie przetestować bo siedzą w tym długo i znają się na rzeczy, a jak wiadomo dostarczalności maili zależy od wielu czynników.



#9 KatarzynaEmailLabs

KatarzynaEmailLabs

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 10 lipiec 2019 - 08:21

Cześć, Dziękujemy za polecenie EmailLabs. Tak naprawdę każdy Klient i jego wysyłki to oddzielne mini zagadnienie w aspekcie dostarczalności. Często aby uzyskać najlepsze wyniki trzeba dokonać zmian w sposobie i organizacji wysyłki, aspektach technicznych przygotowywanych wiadomości, zaudytować posiadana bazę danych i przeprowadzić proces jej oczyszczania. Dopiero po pewnym czasie można mówić o wypracowanej doskonałej dostarczalnosci. Zawsze polecamy Klientom, ze wybierając narzędzie do wysyłki e-mail warto przeprowadzić szczegółowe testy kilku rozwiązań i wybrać to najlepsze. A skoro mowa o kosztach, to 24 000 emaili w miesiącu jest w EmailLabs za free. Zatem można na spokojnie podpiąć nasze SMTP pod najważniejszy proces (np. formularz) i przetestować różnicę. Pozdrawiamy, Zespół EmailLabs. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych