Gość początkujaca Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam.Nie moge sobie poradzić z księgowaniem dot. ref. z biura pracy na doposażenie stanowiska pracy. Jestem na KPiR. Kupiłam drobny sprzęt na kwotę 9 085,01zł brutto oraz środek trwały samochód za 8 540.00zł brutto. Wyposażenie dałam normalnie do kosztów, z samochodu odliczyłam tylko VAT- nie dałam go do kosztów i nie będę go amortyzować. I teraz pytanie o zaksięgowanie przychodów :) Dostałam 18 000.00zł. Dowodem księgowaym jaką kwote mam zaksięgować?? brutto wyposażenie + vat od samochodu?? czy brutto wyposażenie - cała wartość samochodu?? a co z resztą pieniędzy-jeśli od 18 000zł odejmę którąś z w/w kwot to i tak mi zostanie jakaś tam reszta. Co mam z nią zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi