Skocz do zawartości


Rejlamacha


wróć do serwisu Księgowość 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Reklamacja

Guest_Reklamacja
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2019 - 12:26

Witam. Zakupiłam buty przez Internet wysłane kurierem, trzy pary- dla siebie i 2 koleżanek. Dwie pary ok trzecie natomiast dwa lewe. zamówienie skladalam 21.03. Przyszły 25.03 . Niestety dziewczyna mająca nie do pary buty dopiero je otworzyła i dziś napisałem wiadomość do sprzedawcy z opisem problemu. Czy mam jakieś prawa? Bo wsyepnie odp mi że czas reklamacji minął.

#2 ElBronco

ElBronco

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 08 kwiecień 2019 - 17:38

Ja się raczej średnio na tym znam. Nie będę w stanie pomóc.


Dom bez pana jest podobny do kobiety bez męża.


#3 Guest_DorotaL

Guest_DorotaL
  • Goście

Napisano 17 maj 2019 - 19:34

Przy zakupach przez Internet kupujący mają prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny rezygnacji w ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy. Jeśli sprzedawca nie poinformował o takim prawie- to czas odstąpienia od umowy wydłuża się do 12 miesięcy. Jeżeli klient odstępuje od umowy, to sprzedawca mudsi zwrócić pieniądze za towar wraz z kosztami przesyłki oplaconymi przez konsumenta.

#4 Guest_DorotaL

Guest_DorotaL
  • Goście

Napisano 17 maj 2019 - 19:42

Drugim prawem jest reklamacja (poradnikprzedsiebiorcy.pl/-jak-napisac-reklamacje-z-tytulu-rekojmi-przewodnik-nie-tylko-dla-kupujacych) z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Na zlozenie reklamacji mamy dwa lata od dnia nabycis rzeczy.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych