Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy płatnik ma obowiązek ponownie wysłać PIT-11, jeżeli przesyłka została zwrócona nadawcy


wróć do serwisu Księgowość 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Księgowość

Admin Księgowość

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy
  • 197707 postów

Napisano 20 marzec 2019 - 19:37

Jak powinniśmy postąpić w sytuacji, gdy po wysłaniu listem poleconym PIT-11 na adres zamieszkania byłego pracownika, korespondencja wróciła po kilku tygodniach z adnotacją, że adresat wyprowadził się? Nie posiadamy żadnej informacji dotyczącej aktualnego miejsca zamieszkania tej osoby i nie mamy z nią kontaktu. Ponadto minął już termin na złożenie zeznania rocznego. Czy za niedostarczenie informacji PIT-11 grożą nam jakieś konsekwencje?

Powrót do artykułu: Czy płatnik ma obowiązek ponownie wysłać PIT-11, jeżeli przesyłka została zwrócona nadawcy

#2 Guest_azzip

Guest_azzip
  • Goście

Napisano 20 marzec 2019 - 19:37

Witam, Co w sytuacji jeśli były zleceniobiorca nie odbiera Pitu, prosi o ponowną wysyłkę i ponownie nie odbiera. Czy mamy obowiązek wysyłać PIT jeszcze raz?

#3 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 13093 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 20 marzec 2019 - 22:05

Trzeba było wysłać listem zwykłym, a nie drugi raz poleconym. Trzeci raz nie wysłałabym tego pita.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych