Skocz do zawartości


świadectwo pracy po latach


wróć do serwisu Kadry 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Monika

Guest_Monika
  • Goście

Napisano 19 marzec 2019 - 21:39

Witam :) 

muszę wystawić świadectwo pracy po latach (umowy na czas określone) na prośbę pracownika 2007-2008. Jak mam potraktować zapis np. o urlopie ? czy wpisać "nie dotyczy", czy należy sprawdzić jak był wykorzystywany w tamtych latach? 

Pozdrawiam



#2 Guest_AgA

Guest_AgA
  • Goście

Napisano 20 marzec 2019 - 08:12

jeżeli masz kopię świadectwa w aktach - sporządzasz nowe świadectwo na jego podstawie

w latach 2007-2008 na pewno była informacja o urlopach

 

jak wystawiam świadectwa za lada 1970-1980 i tam nic nie jest napisane o urlopie, wtedy można wpisać "nie dotyczy"



#3 Guest_AgA

Guest_AgA
  • Goście

Napisano 20 marzec 2019 - 08:12

*lata 

nie lada ;-)



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 marzec 2019 - 14:01

jeżeli masz kopię świadectwa w aktach - sporządzasz nowe świadectwo na jego podstawie

w latach 2007-2008 na pewno była informacja o urlopach

 

jak wystawiam świadectwa za lada 1970-1980 i tam nic nie jest napisane o urlopie, wtedy można wpisać "nie dotyczy"

świadectwa pracy nie były wystawione. To pierwsze świadectwo będzie z tego okresu dla dwóch umów określonych - czyli mam wpisać że został wykorzystany urlop itp w roku kalendarzowym w którym ustał stosunek o pracę tj z roku 2008 - jeżeli będę mieć taka informację. 



#5 Guest_AgA

Guest_AgA
  • Goście

Napisano 20 marzec 2019 - 14:16

no tak powinno być

chociaż w tej chwili to ważniejsze będą urlopy bezpłatne, nieobecności nieusprawiedliwione, chorobowe i inne okresy nieskładkowe 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych