Gość AS Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Problem do opisania:Powiat zaciągnąłął pożyczkę w WFOŚiGW. Cześć tej pozyczki umorzono z przeznaczeniem na wymianę okien w jednostce powiatowej (budżetowej) zarzadzajacej powierzonej jej majątkiem - Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy. Całą procedurę zakupów i rozliczeń z WFOŚiGW realizowało starostwo (jednostka budżetowa). Jak powinno wyglądać poprawne księgowanie i powiązanie zapisów w księgach organu (umorzenie), starostwa (poniesienie wydatków) i ośrodka szkolno-wychowawczego (ulepszenie majątku powiatu)? Jakie dokumenty powinny sie pojawić w omawianej sprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi