Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kontrola obowiązku szkolnego


wróć do serwisu Sektor Publiczny 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Samorząd

Admin Samorząd

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 32855 postów

Napisano 22 luty 2019 - 12:18

Jak postępować z księgą ewidencji dzieci w podstawowej szkole publicznej, jeżeli z urzędu gminy otrzymujemy informację tylko o dzieciach zameldowanych w obwodzie? Kto odpowiada za przekazanie danych uczniów, którzy zamieszkali w obwodzie, a nie zameldowali się i do tego wyjechali poza granice kraju?

Powrót do artykułu: Kontrola obowiązku szkolnego

#2 Guest_Nadzorca :)

Guest_Nadzorca :)
  • Goście

Napisano 22 luty 2019 - 12:18

O ile wiem to ewidencję zamieszkałych w obwodzie szkoły podstawowej dzieci podlegających rocznemu obowiązkowi wychowania przedszkolnego i obowiązkowi szkolnemu dyrektor szkoły prowadzi w druku o nazwie "KSIĘGA EWIDENCJI DZIECI", a nie "Księga ewidencji uczniów". Dyrektor szkoły prowadzi też "KSIĘGĘ UCZNIÓW", w której rejestruje dzieci zapisane do szkoły (bez względu na ich miejsce zamieszkania) i przebieg ich nauki w szkole aż do czasu gdy opuszczą szkołę (bez względu na przyczynę opuszczenia szkoły, tj. np. wyjazd na stałe, ukończenie szkoły, przeniesienie się do innej szkoły, śmierć).

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 27 listopad 2019 - 14:26

Jak już to dzieci



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych