Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kontrola obowiązku szkolnego


wróć do serwisu Sektor Publiczny 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Admin Samorząd

Admin Samorząd

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 32718 postów

Napisano 22 luty 2019 - 12:18

Jak postępować z księgą ewidencji dzieci w podstawowej szkole publicznej, jeżeli z urzędu gminy otrzymujemy informację tylko o dzieciach zameldowanych w obwodzie? Kto odpowiada za przekazanie danych uczniów, którzy zamieszkali w obwodzie, a nie zameldowali się i do tego wyjechali poza granice kraju?

Powrót do artykułu: Kontrola obowiązku szkolnego

#2 Guest_Nadzorca :)

Guest_Nadzorca :)
  • Goście

Napisano 22 luty 2019 - 12:18

O ile wiem to ewidencję zamieszkałych w obwodzie szkoły podstawowej dzieci podlegających rocznemu obowiązkowi wychowania przedszkolnego i obowiązkowi szkolnemu dyrektor szkoły prowadzi w druku o nazwie "KSIĘGA EWIDENCJI DZIECI", a nie "Księga ewidencji uczniów". Dyrektor szkoły prowadzi też "KSIĘGĘ UCZNIÓW", w której rejestruje dzieci zapisane do szkoły (bez względu na ich miejsce zamieszkania) i przebieg ich nauki w szkole aż do czasu gdy opuszczą szkołę (bez względu na przyczynę opuszczenia szkoły, tj. np. wyjazd na stałe, ukończenie szkoły, przeniesienie się do innej szkoły, śmierć).



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy