Skocz do zawartości


Inf. do świadectwa o okresie przechowywania dok.


wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 20 luty 2019 - 12:50

Witam

Jak u Was wygląda taka informacja dołączana do świadectwa pracy o okresie przechowywania dokumentów?

Czy ktoś w Państwa dysponuje taką informacją (wzorem) którym mógłby się podzielić ?

Pozdrawiam Kasia

 

 



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 luty 2019 - 14:31

Informacja o przechowywaniu i odbiorze dokumentacji  pracowniczej
 

 

Uprzejmie informuję iż :
       1. Pana dokumentacja pracownicza będzie przechowywana przez okres 10 lat ,licząc od końca roku kalendarzowego , w którym Pana stosunek pracy uległ rozwiązaniu tj……
       2. Przysługuje Panu możliwość odbioru Pana dokumentacji pracowniczej
do końca miesiąca kalendarzowego następującego po upływie okresu przechowywania , o którym mowa w ust.1 niniejszej Informacji.
      3. W razie nieodebrania dokumentacji w okresie , o którym mowa w ust.2 niniejszej Informacji ,dokumentacja zostanie zniszczona w sposób uniemożliwiający odtworzenie jej treści , w terminie do 12 miesięcy po upływie tego okresu. W tym terminie do czasu zniszczenia –dokumentacja pracownicza będzie mogła być Panu wydana.

 



#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 luty 2019 - 14:33

Informację dajemy do świadectwa pracy  dla pracownika który jest zatrudniony po 01/01/2019.



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 luty 2019 - 14:34

Informacja o przechowywaniu i odbiorze dokumentacji  pracowniczej
 

 

Uprzejmie informuję iż :
       1. Pana dokumentacja pracownicza będzie przechowywana przez okres 10 lat ,licząc od końca roku kalendarzowego , w którym Pana stosunek pracy uległ rozwiązaniu tj……
       2. Przysługuje Panu możliwość odbioru Pana dokumentacji pracowniczej
do końca miesiąca kalendarzowego następującego po upływie okresu przechowywania , o którym mowa w ust.1 niniejszej Informacji.
      3. W razie nieodebrania dokumentacji w okresie , o którym mowa w ust.2 niniejszej Informacji ,dokumentacja zostanie zniszczona w sposób uniemożliwiający odtworzenie jej treści , w terminie do 12 miesięcy po upływie tego okresu. W tym terminie do czasu zniszczenia –dokumentacja pracownicza będzie mogła być Panu wydana.

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy