Skocz do zawartości


Zdjęcie

Oprogramowanie CRM


wróć do serwisu Księgowość 16 odpowiedzi w tym temacie

#1 ivojim

ivojim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 153 postów

Napisano 15 luty 2019 - 11:04

Do czego służy oprogramowanie typu CRM? Używacie takowego? Czy rzeczywiście przyśpiesza pracę i pozwala uporządkować pewne sprawy?



#2 travolta

travolta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów

Napisano 15 luty 2019 - 14:30

Większość firm oferujących określone usługi lub sprzedających produkty posiada mniejsze bądź większe programy typu CRM. Funkcję CRM może pełnić zarówno arkusz kalkulacyjny, ale może to być również rozbudowane oprogramowanie, z wieloma modułami, obsługującymi nowych klientów, stałych klientów (utrzymanie) czy relacje typu B2B.

CRM może działać zarówno zdalnie jak i stacjonarnie. Często jest tak, że po wykonaniu telefonu do jakiejś firmy, w celu załatwienia określonej sprawy, proszeni jesteśmy o nr klienta bądź inne tego rodzaju dane. Służą one do zlokalizowania naszego profilu, określenia historii relacji - a pracownik w dużo szybszym tempie, jest w stanie rozwiązać nasz problem.



#3 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 22 luty 2019 - 07:23

Nam wdrożenie Berberis dało mega dużą różnicę, wszystko ułatwiło i rozwiązało. Aktualnie sytuacja wygląda naprawdę pozytywnie. Jeśli nie masz odpowiednich rozwiązań, to nie będzie też efektów. Żeby zrealizować cele teraz ciężko działać bez wsparcia systemu - po prostu dzieje się zbyt wiele, operacji jest zbyt dużo i dlatego jest problem z ogarnięciem tego wszystkiego. Tak przynajmniej wyglądają nasze doświadczenia. 



#4 mstawskam

mstawskam

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 11 czerwiec 2019 - 13:34

Dokładnie, zgadzam się w 100% z użytkownikiem patiks. Systemy są po to, aby ułatwić pracę i pozwolić na ogarnięcie wszystkich zadań i operacji. Bez tego ciężko pracować w dzisiejszych czasach. My akurat skorzystaliśmy z usług firmy https://sente.pl/ten...owe-informacje/, którzy przygotowali i wdrożyli system CRM dostosowany do potrzeb naszej firmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni.



#5 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 22 sierpień 2019 - 06:25

Ale porównaj to sobie do Berberis. To naprawdę w zakresie ceny do jakości mocno sensowne i robiące różnicę rozwiązanie. A przynajmniej tak to odbieramy z naszej strony. Dało to nam mega zmianę. 



#6 MireczekW

MireczekW

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 139 postów

Napisano 29 wrzesień 2019 - 15:11

moim zdaniem, przydało by ci się tutaj zainwestowanie w system crm , taki jak oferuje https://bs4.pl/ . Dzięki temu firma, bedzie dużo sprawniej funkcjonować. Zobaczysz, że wiele rzeczy Ci to ułatwi.



#7 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 25 listopad 2019 - 07:17

Nie znam, ale porównaj sobie do działania Berberis i wtedy wszystko powinno być jasne. U nas ta przemiana była kolosalna. I tak naprawdę w tych czasach nawet trudno mi sobie wyobrazić, że firma może działać bez wsparcia ze strony oprogramowania. Przynajmniej jeśli skala jest działania jest znaczna. 



#8 GrzegorzDut

GrzegorzDut

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto

Napisano 25 listopad 2019 - 07:33

Hej ivojim,

sprawdź ranking CRM 2019 https://www.sellwise...temow-crm-2019/

fajnie zrobiony przegląd opcji i cen dla wielu systemów CRM. Każdy możesz też za darmo przetestować.


Pozdrawiam

Grzegorz Dutkiewicz

 

Alpha Cargo Plus Sp. z o.o.

ul. Hutnicza 53

81-061 Gdynia

 

 

grzegorz.dutkiewicz@alphacargoplus.de

www.alphacargoplus.de

 


#9 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 182 postów

Napisano 26 listopad 2019 - 21:39

Bardzo usprawnia pracę. Jak w firmie masz takie problemy jak nieefektywna obsługa klienta, brak narzędzi sprzedażowych, problemy z komunikacją to się nie ma nawet co zastanawiać. Najłatwiej i najlepiej będzie skorzystać z tak zwanego szybkiego wdrożenia https://craftware.pl...bkie-wdrozenia/ na tej stronie jest wszystko opisane. Kilka tygodni i będziesz mieć narzędzie do dyspozycji. 



#10 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 10 grudzień 2019 - 07:24

Poświęćcie chwilę na testowanie Berberis i wszystko będzie jasne. Tutaj należy zwracać uwagę na wiele kwestii - dopasowanie, optymalizację, odpowiednie rozwiązania. Inaczej nic z tego nie będzie. Pewnie, że są różne systemy, różne rozwiązania, ale to wszystko musi być przemyślane i dopasowane z głową. Tego właśnie pilnujcie. 



#11 jaroslaw35

jaroslaw35

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 04 czerwiec 2020 - 07:56

Niektóre Systemy ERP posiadają już wbudowane odpowiednie moduły CRM. Takim System jest np. Streamsoft Prestiż https://www.streamso...tiz/moduly/crm/ którego moduł CRM pozwala na zarządzaniu projektami, etapami i zadaniami.



#12 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 10 czerwiec 2020 - 06:20

Berberis - robi różnicę, daje fajny efekt i zmianę, można powiedzieć, że dzięki temu da się wiele zdziałać, ale wymaga to odpowiedniego podejścia. Cudów od razy nie będzie, ale generalnie prostymi krokami można zdziałać naprawdę wiele, tylko nie spodziewajcie się od razu cudów. Podstawowe kroki zmierzają po prostu do optymalizacji. 



#13 aronr

aronr

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 279 postów

Napisano 29 czerwiec 2020 - 18:33

Oprogramowanie CRM znacznie ułatwia prowadzenie firmy – i między innymi dlatego uważam, że zdecydować na nie powinien się dosłownie każdy przedsiębiorca. Samo przejście na CRM nie jest takie trudne – o tym, jak tego dokonać można przeczytać w tym artykule: http://www.zaradnik....dne-wyjasniamy/



#14 Elvira

Elvira

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 36 postów

Napisano 30 czerwiec 2020 - 15:14

Korzystam od pewnego czasu z Pipedrive i jestem zadowolona. Jest prosty, intuicyjny, ma integracje, na których mi zależy (powiązanie z mailem i kalendarzem). Już nie muszę pamiętać do kogo zadzwonić w jakiej sprawie. Polecam szczególnie jeżeli ma się zespół handlowy, bo ułatwia pracę.



#15 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 07 lipiec 2020 - 06:20

Berberis - polecam zdecydowanie, bo to robi ogromną różnicę i daje fajny efekt. Nie twierdzę, że od razu będzie cudownie. Jeśli chcecie coś osiągnąć, to musicie dopasować oprogramowanie. U nas to dało ogromną różnicę i powiedzmy, że wystarczy rozsądnie podjąć jakieś decyzje i wtedy będzie na pewno w porządku. Optymalizacja to podstawa. 



#16 Marek771

Marek771

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 03 wrzesień 2020 - 20:04

Możesz skorzystać z pomocy firmy Anegis - https://www.anegis.c...a-it/system-crm

Moim zdaniem najlepiej poszukać odpowiedniej firmy, która zajmie się wdrożeniem tego systemu. Bardzo dobre rozwiązania oferuje Microsoft. Ich system Dynamics365 chyba jest obecnie najlepszy na rynku. Piszę to w oparciu o własne doświadczenia. Takie narzędzia to bardzo dobra i pomocna rzecz przy relacjach z klientami. Pozwala dostosować profil klienta do oferowanego produkty, co za tym idzie zwiększyć sprzedaż i zyskać jeszcze większą przewagę nad konkurencją.



#17 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2366 postów

Napisano 08 październik 2020 - 06:17

Berberis możesz testować i porównać za darmo. Zatem - jaki problem? To przecież jedynie kwestia dopasowania odpowiednich rozwiązań i powinno być dużo lepiej. Nie sądzicie, że taki kierunek jest odpowiedni? Tutaj znaczenie ma wiele tematów, które wpływają na przeplyw danych. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych