Skocz do zawartości


W jakim czasie od powiadomienia sprzedawcy o chęci zwrotu należy odesłać towar?


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Aleksandra

Guest_Aleksandra
  • Goście

Napisano 10 luty 2019 - 14:05

Dzień dobry,

jak w tytule dokonałam zwrotu prowizji 32.11.2018r od zakupionego towaru jeszcze przed jego otrzymaniem (niechcący) następnie otrzymałam towar 27.11.2018r po ponad 10 dniach złożyłam odstąpienie a po kolejnych 11 dniach odesłałam towar. Sprzedawca nie chce go przyjąć argumentując że w momencie oddania prowizji poinformowałam o chęci zwrotu i powinnam była odesłać zamówienie wraz z odstąpieniem w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania czy ma rację?.



#2 Guest_Aleksandra

Guest_Aleksandra
  • Goście

Napisano 10 luty 2019 - 14:08

Dzień dobry,

jak w tytule dokonałam zwrotu prowizji 23.11.2018r od zakupionego towaru jeszcze przed jego otrzymaniem (niechcący) następnie otrzymałam towar 27.11.2018r po ponad 10 dniach złożyłam odstąpienie a po kolejnych 11 dniach odesłałam towar. Sprzedawca nie chce go przyjąć argumentując że w momencie oddania prowizji poinformowałam o chęci zwrotu i powinnam była odesłać zamówienie wraz z odstąpieniem w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania czy ma rację?.



#3 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 10 luty 2019 - 17:27

Pytanie brzmi: kiedy dokładnie poinformowałaś sprzedawcę o odstąpieniu od umowy? 



#4 Guest_Aleksandra

Guest_Aleksandra
  • Goście

Napisano 10 luty 2019 - 19:35

Pytanie brzmi: kiedy dokładnie poinformowałaś sprzedawcę o odstąpieniu od umowy? 

 Odstąpienie wysłałam mailowo  06.12.2018r a zwrotu prowizji dokonałam 21.11.2018r (długo zwlekałam z zapłatą i sprzedający wystąpił o prowizję) tak jak napisałam sprzedający poinformował mnie że, o chęci zwrotu można powiadomić na różne sposoby mailowo, telefonicznie no a w tym wypadku potwierdzeniem zwrotu prowizji następnie należy od momentu otrzymania zamówienia odesłać je wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy w ciągu 14 dni.



#5 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 10 luty 2019 - 21:03

a jaką Ty prowizję płacisz przy kupnie towaru?



#6 Dorota Ł

Dorota Ł

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 24 kwiecień 2019 - 19:47

Towar należy niezwłocznie odesłać do sklepu, nie później niż w ciągu 14 dni od poinformowania sprzedawcy o odstąpieniu od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz.
 

wfirma


#7 alicjarozek

alicjarozek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 23 lipiec 2019 - 11:25

Masz czas 14 dni na zwrot towaru od dnia dotarcia do ciebie przesyłki. Jak najbardziej masz prawo odesłać towar po 11 dniach, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć produkt.



#8 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2019 - 12:31

Masz czas 14 dni na zwrot towaru od dnia dotarcia do ciebie przesyłki. Jak najbardziej masz prawo odesłać towar po 11 dniach, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć produkt.

Może najpierw zapoznasz się z ustawą zanim udzielisz błędnej odpowiedzi???

Ustawa o prawach konsumenta:

Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych