Skocz do zawartości


Błąd krytyczny przy weryfikacji zestawu Płatnik


wróć do serwisu Kadry 17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Alicja77

Guest_Alicja77
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 12:51

Przy weryfikacji zestawu za styczeń 2019 DRA+RCA+RZA+RSA+RPA krzyczy taki komunikat:  Pierwszorazową deklarację ZUS DRA należy przekazywać do ZUS wraz z imiennymi raportami składkowymi lub świadczeniowymi.

 

Ktoś się spotkał?

 

pozdrawiam serdecznie



#2 Guest_Kinga

Guest_Kinga
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 15:07

Na taki problem mi wystarczyło wyłączenie programu, włączenie i ponowna weryfikacja. Wiem, wiem, prymitywna metoda, ale czasem tak się dzieje, gdy pobiera aktualizacje. Ja mam błąd krytyczny, bo RPA nie zgadza się z RCA. Wg Płatnika i już jakies forum znalazłam, nie ja jedna mam kłopot.



#3 Guest_magdic

Guest_magdic
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 18:25

Mi znowu RPA krzyczy że błędny kod tytułu ubezpieczeń przecież wpisuję dobry kod macie jakiś pomysł?



#4 Guest_Krzysztof

Guest_Krzysztof
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 22:33

Problem jest po stronie Płatnika. Wystarczy tylko w dokumencie ZUS RPA podstawy zmniejszyć do kwoty po przecinku 0.49 i już. Generalnie problem jest taki że wywala błąd u osób które mają podstawę do składek po przecinku 0.50 i więcej. Problem jest w całej Polsce

#5 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 06 luty 2019 - 09:38

Wysłałam deklarację bez raportów RPA. Czy teraz mam wysłać cały zestaw z numerem 02 czy wystarczy tylko DRA i RPA?



#6 Guest_ala

Guest_ala
  • Goście

Napisano 06 luty 2019 - 09:50

jak mozna sobie samemu zmniejszyc grosz Krzysztof



#7 Guest_Lena

Guest_Lena
  • Goście

Napisano 08 luty 2019 - 09:00

czy ktoś już wie jak rozwiązać problem - nie zmieniając kwot?? 



#8 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 13 luty 2019 - 13:55

Wysłałam deklarację bez raportów RPA. Czy teraz mam wysłać cały zestaw z numerem 02 czy wystarczy tylko DRA i RPA?

 


Tez się nad tym zastanawiam bo wysłałam zestaw bez RPA. Ktoś? cos podpowie....



#9 Guest_Paulina

Guest_Paulina
  • Goście

Napisano 13 marzec 2019 - 12:22

Mam podobny problem jak Alicja77 i niestety ponowne uruchomienie Płatnika nic nie zmieniło, czy ktoś spotkał się z komunikatem: Pierwszorazową deklarację ZUS DRA należy przekazywać do ZUS wraz z imiennymi raportami składkowymi lub świadczeniowymi.

RCA załączone - tak dla formalności



#10 Guest_Kamila

Guest_Kamila
  • Goście

Napisano 13 marzec 2019 - 14:02

Miałam dokładnie taki sam komunikat i pomogło zaktualizowanie listy TSL.



#11 doora

doora

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 620 postów

Napisano 13 marzec 2019 - 15:32

 

Tez się nad tym zastanawiam bo wysłałam zestaw bez RPA. Ktoś? cos podpowie....

 

 

Ja wysłałam zestaw nr 2 RPA+DRA



#12 Guest_Karolina

Guest_Karolina
  • Goście

Napisano 14 marzec 2019 - 11:27

ale z numerem 2 to RPA?



#13 Guest_Konrad

Guest_Konrad
  • Goście

Napisano 14 marzec 2019 - 15:18

Pomogło mi odłączenie deklaracji z zestawu a następnie jej ponowne dodanie.



#14 Guest_ANka

Guest_ANka
  • Goście

Napisano 14 marzec 2019 - 15:32

Ja też zapominałam od pierwszego zestawu dodać RPA

do zestawu nr 2 ( podobno to już korekta) dodałam tylko RPA i DRA, poszło bez problemu, nic nie krzyczało



#15 Guest_Iwona

Guest_Iwona
  • Goście

Napisano 16 marzec 2019 - 14:56

Miałam dokładnie taki sam komunikat i pomogło zaktualizowanie listy TSL.

Mi też pomogło zaktualizowanie listy TSL. Dopiero to. Wcześniej próbowałam pozostałe sposoby.



#16 Guest_Aleksandra

Guest_Aleksandra
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2019 - 08:27

Mi też pomogło zaktualizowanie listy TSL. Dopiero to. Wcześniej próbowałam pozostałe sposoby.

W moim przypadku pomogło ustawienie na pasku (na dole) obecnego okresu rozrachunkowego.



#17 Guest_Majka

Guest_Majka
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2019 - 17:40

Miałam komunikat "pierwszorazową deklarację ....." , weryfikacja była z błędem krytycznym, ale wysyłając kilka innych zestawów, ten dołączyłam również i na tym etapie błąd zniknął.



#18 Guest_Edzia

Guest_Edzia
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2019 - 14:34

Mi pomogło zaktualizowanie listy TSL.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych