Skocz do zawartości


zestaw odrzucony jak ponownie wysłać


wróć do serwisu Kadry 28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 12 luty 2019 - 07:30

 

Udało się komuś bez komplikacji utworzyć zestaw korygujący do tego "problematycznego" zestawu 01 01 2019?

 

Tak, w końcu wczoraj wysłałam korektę bez problemu.



#22 Guest_Asik

Guest_Asik
  • Goście

Napisano 12 luty 2019 - 15:20

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.

Baaardzo dziękuję, niezwykle przydatne info!!!:-)



#23 Guest_OLGA

Guest_OLGA
  • Goście

Napisano 13 luty 2019 - 12:21

Dziękuję mi również pomogła cenna informacja. Dodam tylko, że zawsze jestem zalogowana jako użytkownik i niestety jako użytkownik nie miałam tej opcji "Archiwizuj zestaw dokumentów". Pomogło przelogowanie się na Administratora.

Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Pozdrawiam



#24 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 luty 2019 - 13:10

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!! Super!!



#25 Guest_ANNA

Guest_ANNA
  • Goście

Napisano 15 luty 2019 - 10:14

jasno i czytelnie wytłumaczone, bardzo mi sie przydało bo juz mialem chwytac za skypa,swoja droga proponuje uzywac skypa do kontaktow z infolinia zus, sluchasz muzyki -dennej-ale zawsze ,no i zawsze ktos odbierze z pracownikow zusu

Co by było bez dobrych ludzi. Dziekuję za pomoc



#26 Guest_KASIA

Guest_KASIA
  • Goście

Napisano 15 luty 2019 - 10:41

Witam,

 

Mam pytanie pracownik był na zwolnieniu opiekuńczym od 19.01.2019 do 28.01.2019 czy muszę go wykazać w raporcie RPA?

Jaką kwotę powinnam wstawić wyjść różnicą wynagrodzenia czy to ma być różnica dodatku stażowego?

 


Według mnie powinno się wykazać w RPA tą część dodatku stażowego za którą nie pobrano składek.



#27 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 19 luty 2019 - 07:52

Zadałam pytanie (przez profil) ZUS, dostałam odpowiedź. Wczoraj też korekty wysłałam.



#28 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 27 luty 2019 - 22:39

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.

Wszystko super, tylko pomimo utworzenia nowej bazy archiwum płatnik nie mam podświetlonej opcji archiwizuj dokument.... I co z tym fantem zrobić?



#29 Guest_Iza

Guest_Iza
  • Goście

Napisano 12 marzec 2019 - 21:37

Słuchajcie

zainstalowalam nowa wersje

zrobilam kopie dokumentowz  i dodalam do nowego zestawu za 01'2019

teraz chce zarchiwizowac stary zestawza 01'2019 i usunac z bazy i pokazuje taki komunikat;

"nie mozna zaczac archiwizacji.wsrod zestwow znajduja sie zestawy ze statusem inny niz historyczny lub potwierdzony"





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych