Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór telefonu do VoIP


wróć do serwisu Moja Firma 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bummer

bummer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 93 postów

Napisano 03 luty 2019 - 11:13

Stacjonarny abonament wychodzi dosyć drogawo i poważnie zastanawiam się nad przejściem na VoIP. Zwłaszcza, że jakość rozmów jest w zasadzie taka sama.

 

Czym mam się kierować przy wyborze i jakie telefony do tego polecacie? Nie podaję funduszy, bo liczę na Wasze propozycje. Wiadomo, że nic za 20zł, ani też za 500



#2 Guest_Rafał

Guest_Rafał
  • Goście

Napisano 04 luty 2019 - 01:54

może też służyć aplikacja na telefonie z androidem.

A jeśli telefon to może być zwykły podłączony do bramki VoIP, bądź telefon VoIP. Polecam Linksys'a.



#3 Guest_goscjakogosc

Guest_goscjakogosc
  • Goście

Napisano 04 luty 2019 - 09:16

Mamy w firmie voipa i dobrze się sprawdza, mamy telefony yealink. Zakupiliśmy razem z usługą wirtualnej centrali, bo przy takiej sprzętowej centrali trzeba już posiadać dobrą wiedzę techniczną i specjalistę do tego, a wirtualna centrala jest dość prosta w obsłudze i ma kolejkowanie. Jak już idziesz w voipa to tylko z centralką. No chyba, że nie chcesz do firmy, ale swojego użytku prywatnego.



#4 travolta

travolta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 100 postów

Napisano 04 luty 2019 - 11:23

Przy obecnej technologii jaką oferuje VoIP nie ma najmniejszego sensu wchodzić w tradycyjne, drogie połączenia analogowe. Zwłaszcza, że po odpowiedniej konfiguracji, zakupie telefonu do rozmów VoIP, pod względem użytkowania nie ma większej różnicy pomiędzy VoIP a tradycyjną technologią.

Jeżeli chodzi o telefonię VoIP to proponuję sprawdzić jeszcze tutaj pod linkiem: http://www.inteligentneprodukty.pl/



#5 krystek91

krystek91

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 04 luty 2019 - 13:03

Mamy w firmie voipa i dobrze się sprawdza, mamy telefony yealink. Zakupiliśmy razem z usługą wirtualnej centrali, bo przy takiej sprzętowej centrali trzeba już posiadać dobrą wiedzę techniczną i specjalistę do tego, a wirtualna centrala jest dość prosta w obsłudze i ma kolejkowanie. Jak już idziesz w voipa to tylko z centralką. No chyba, że nie chcesz do firmy, ale swojego użytku prywatnego.

 

Z jakiego operatora korzystacie?

Występują u Was problemy z kolejkowaniem, mam na myśli zbyt długie oczekiwanie klienta na połączenie?



#6 Guest_goscjakogosc

Guest_goscjakogosc
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 09:10

@Krystek91 korzystamy z telecube.pl 

Co do oczekiwania, to zależy od dnia i obłożenia pracowników. Mamy 3 pracowników na infolinii i zazwyczaj udaje się obsłużyć klientów na bieżąco (bez oczekiwania w kolejce). Jeśli jednak mmy większe obłożenie infolinii, to średni czas oczekiwania nie jest dłuższy niż max. 2 minuty. Ale jak długi jest to czas to już nie zależy od wirtualnej centrali, tylko od naszych zasobów pracowniczych. Gdy klient czeka w tej kolejce, to słucha sobie muzyki i dostaje informację, który jest w kolejce. Jeśli się zdarzy że z tej kolejki mimo to wyjdzie, to mamy to w billingu zaznaczone i możemy do takiego klienta oddzwonić. 



#7 Jarecki85

Jarecki85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 11 lipiec 2019 - 10:06

Sam operator również jest istotną kwestią. Ja polecam Super VoIP bo korzystamy z ich usług od dłuższego czasu i nigdy nie było problemów.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych