Skocz do zawartości


podwójne ukaranie zleceniobiorcy za błędnie wykonane zlecenia

działalność gospodarcza rozwiązanie współpracy podójne ukaranie

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2019 - 12:31

Dzien dobry.

 

Moja sytuacja jest dosyc zlłożona ale bardzo prosze o pomoc. W zeszłym roku pewne biuro tłumaczeń zaproponowało mi współprace ale tylko pod warunkiem założenia przeze mnie działalności. Zgodziłam się, chociaż praca odbywała się w ustalonych godzinach, ustalonym miejscu i pod konkretnym kierownictwem. Po kilku miesiącach właściciel odesłał mniedo pracy w domu twierdząc,że skoro więcej pracuję w domu (brałam do domu zlecenia, na co on wczesniej wyraził zgodę) i tam wiecej zarabiam to mam mu nie blokować etatu i beę dostawac zlecenia do domu. Dodam, że mimo obiecanej umowy o współpracy nigdy mi jej nie dał. W międzycazie siedząc w domu i czekając na zlecenia okazało się,że jeden z moich ostatnich projektów nie spodobał się klientowi i trzeba go trochę przeedytować. Od szwagierki, która jest tam kierownikiem dowiedziałam się,że biuro kończy ze mną współpracę i jeszcze zostanę obciążona kosztami korekty wykonanej przez zewnetrznego korektora. Do tej pory nie dostałam części wynagrodzenia za listopad i za grudzień. Co powinnam zrobiż? Dodam, że właściciel w ogóle sie ze mna nie skontaktował, nie przestawił zadnych decyzji na piśmie odnośnie tej sytuacji

 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: działalność gospodarcza, rozwiązanie współpracy, podójne ukaranie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych