Skocz do zawartości


Zdjęcie

10 rad, jak korzystać z RODO w praktyce


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 671840 postów

Napisano 28 styczeń 2019 - 09:22

Urząd Ochrony Danych Osobowych przygotował 10 wskazówek, dotyczących tego, jak korzystać z praw, które gwarantuje nam RODO. 25 listopada 2018 r. minie pół roku stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Zestawienie powstało w oparciu o doświadczenia z tego okresu.

Powrót do artykułu: 10 rad, jak korzystać z RODO w praktyce

#2 Guest_wojtek

Guest_wojtek
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2019 - 09:22

Rodo to fikcja dzwonia z olsztyna dzis 28 lutego2019 ze szczecina z kad biora moj numer telefonu

#3 Grzegorz Tanecki

Grzegorz Tanecki

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 31 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 07 luty 2019 - 10:02

Szanowni Państwo,

Należy bardzo uważnie czytać formularze zgód. Często firmy proszą o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez spółki z grupy lub spółki współpracujące. Najczęściej łapiemy się na to w internecie, zapytując o usługę, rejestrując się w sklepie internetowym itp. 

 

 

Jeżeli otrzymują Państwo niechciane telefony w których rozmówca informuje o nagrywaniu rozmowy, najprostszą metodą jest powiedzenie, że nie wyrażacie Państwo na to zgody. Gwarantuję, że rozmówca natychmiast zakończy rozmowę, ponieważ w przypadku jej kontynuowania naruszy przepisy Kodeksu Karnego.



#4 Guest_azet50

Guest_azet50
  • Goście

Napisano 24 marzec 2019 - 06:30

nie mam kamer intrrnetowych wina RODO ???.

#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2019 - 07:35

Orange Czat 08:21:58 Bot Wskaż jaki masz problem lub jaki komunikat Ci się wyświetlił: Nieprawidłowy login lub hasło. Wpisano niepoprawne dane użytkownika. Nie wiem jaki login wpisać. Nie pamiętam swojego hasła. Wyświetlił się komunikat, że zarejestrowałem się już w nowym Mój Orange. Wpisałem 5 razy niepoprawne hasło. Możliwość logowania do mojego konta została zablokowana. Konto o podanym numerze usługi nie istnieje. Chciałem sprawdzić swoją pocztę Multi Box i nie mogę się zalogować. Wybierz 08:22:12 Ty Nieprawidłowy login lub hasło. 08:22:13 Bot Upewnij się, że wpisujesz prawidłowe dane do logowania. Jeżeli rejestrowałeś się w nowej wersji serwisu Mój Orange Twoim loginem będzie adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Jeśli nie rejestrowałeś się w Nowym Mój Orange użyj jako loginu numeru usługi (np. numer telefonu komórkowego, numer neostrady itd.) Przypomnienie hasła możesz wywołać po wprowadzeniu loginu i kliknięciu w link „Przypomnij hasło”. Dziękujemy za rozmowę. Życzymy miłego dnia.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy