Gość tmotyl Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 WitamProwadzę KPIR i jestem płatnikiem VAT, kupiłem oprogramowanie komputerowe - architektoniczne za 3900euro netto.Sprzedawca (producent - niemiecka firma) rozłożył mi płatność na 24 nieoprocentowane "firmowe" raty. Do każdej raty otrzymuję fakturę na kwotę netto.Program jest zabezpieczony tak, że co miesiąc, po opłaceniu kolejnej raty otrzymuje numer seryjny który po wpisaniu do programu przedłuża jego działanie o kolejny miesiąc. Tak przez cały okres spłacania (później już nie będę musiał).Jak to zaksięgować w KPIR i VAT? Czy wchodzi to na środek trwały?Jeśli tak, to jak określić przy oprogramowaniu okres używania, jeśli program jest ciągle udoskonalany i co jakiś czas ściągam jego nowe wersje? Więc de facto używałbym tej konkretnej wersji programu przez rok (bo w miedzy czasie dokonałbym aktualizacji...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi