Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szkolenia sprzedażowe - czego uczą?


wróć do serwisu Moja Firma 9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 733 postów

Napisano 18 grudzień 2018 - 15:33

Czego potrafią nauczyć na szkoleniach sprzedażowych, czy znalezienie odpowiedniego kursu może skutkować znaczną poprawą technik sprzedaży? 



#2 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 672 postów

Napisano 23 grudzień 2018 - 22:38

Tego typu szkolenia są właśnie po to, by poprawić techniki sprzedaży, więc jak najbardziej nauczą Cię nowych rzeczy w tym zakresie. 



#3 kamilm11

kamilm11

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 25 grudzień 2018 - 11:41

wątpie żeby jedno szkolenie wniosło znaczną poprawę, ale na pewno warto się szkolić. Z tym że ważne jest też zeby znaleźć profesjonalnego szkoleniowca najlepiej z polecenia. Mój brat jest handlowcem z zawodu i wysyłają go z firmy na szkolenia, był chyba na 5 a tylko raz bardzo chwalił prowadzącego

 

____________________________

tanie części samochodowe online



#4 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 733 postów

Napisano 30 grudzień 2018 - 13:15

Od kilku lat popularne są szkolenia przeprowadzane internetowo. Co Ty o tym sądzisz? Mają one jakiś sens? No i najważniejsze - czy są one równie skuteczne jak zwykłe? 



#5 Majkela

Majkela

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 30 grudzień 2018 - 16:18

Ja również jestem zainteresowana kursami i szkoleniami związanymi ze sprzedażą oraz z bezpiecznym importem z Chin. Od nowego roku chciałabym zacząć prowadzić własną firmę i do tego potrzebuje poszerzyć swoją wiedzę. Jedyne co znalazłam to https://www.jgt.pl/s...z-chin-icc.html. Czy ktoś z Was brał udział w takich szkoleniach i może się wypowiedzieć?



#6 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 672 postów

Napisano 12 styczeń 2019 - 00:20

Mnie szkolenia internetowe nie przekonują. Nie są one nigdy tak bardzo skuteczne jak te tradycyjne (oczywiście o ile są one przeprowadzane przez odpowiednie i adekwatne do tego osoby). Na szkolenia z technik sprzedaży w Warszawie warto wybrać się do https://deltatraining.pl/, to firma ze sporym doświadczeniem, ale to co najważniejsze, to że mają oni doskonałych i przeszkolonych ludzi, którzy potrafią prowadzić szkolenia. 



#7 wilkstepowy

wilkstepowy

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 117 postów

Napisano 21 styczeń 2019 - 17:05

Szeroko pojętych technik sprzedaży:)



#8 michalwu

michalwu

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 252 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 26 styczeń 2019 - 16:18

Uczą tego jak zaprezentować produkt i technik sprzedaży - proste i bardzo skuteczne.


Ten świat przypomina mi Cartoon Newtork.


#9 matias1717

matias1717

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 styczeń 2020 - 13:02

Hej,

spróbuję odświeżyć trochę temat, żeby nie zaśmiecać forum. Chciałem swoim pracownikom zrobić szkolenie, które by ich wciągnęło i pomyślałem, że można byłoby to zrobić bardziej w formie jakiejś gry/symulacji, żeby bardziej ich zaciekawić i może żeby szybciej im ta wiedza "weszła do głowy". Znajomy mówił, że jeśli chodzi o szkolenia sprzedażowe, to poleca New Players i ich gry. Tutaj link: https://newplayers.p...latorsprzedazy/ Myślicie, że warto zainwestować w taką formę szkolenia?



#10 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 130 postów

Napisano 25 marzec 2020 - 11:26

Szkolenia sprzedażowe jak najbardziej, ale jeśli odbywają się bezpośrednio w kontakcie z klientem to polecam jeszcze z obsługa klienta szkolenie, szczególnie takie https://szkolenia-em...bsluga-klienta/ . Ciekawe, wciągające, bardzo dobrze prowadzone. Firma na indywidualne zlecenie klienta takie szkolenie może zorganizować, dla minimum 6-8 pracowników. Trwa 8 godzin, kończy się testem wiedzy. Można się nauczyć jak panować w rozmowach z klientami nad emocjami, jak odróżniać typy rozmówców, nie ulegać presji, być asertywnym. Poruszane są też kwestie rozmów z klientami niepełnosprawnymi, wiem że wielu pracowników nie ma takiego przygotowania a takie sytuacje się zdarzają. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych