Skocz do zawartości


świadectwo pracy -problem ze stanowiskiem

świadectwo pracy stanowisko pracy

wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Karolina

Guest_Karolina
  • Goście

Napisano 15 listopad 2018 - 00:30

Witam,
Firma zakończyła ze mną współpracę na świadectwie pracy piszą mi zgodnie z tym co na umowie o prace czyli stanowisko: pracownik administracyjno-biurowy, problem w tym ze nie zostało to przez te kilka lat pracy zmienione, a tak naprawdę większość tego czasu pracowałam jako asystent ds. księgowości.... Czy kadry mogą na świadectwie dopisać jeszcze to stanowisko mimo że w ''papierach'', nic nie widniało? 



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 15 listopad 2018 - 07:13

Jeżeli formalnie czegoś nie było, to nie mają obowiązku ci tego wpisywać - wykonywałaś czynności z innego zakresu, niech ci wystawią referencje z zakresem obowiązków, które wykonywałaś.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: świadectwo pracy, stanowisko pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych