Skocz do zawartości


Zdjęcie

Reklamacja drzwi uznana, kto ponosi koszty transportu?

relkamacja koszt transportu

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rmbe

rmbe

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 14 listopad 2018 - 09:50

Reklamacja drzwi uznana, kto ponosi koszty transportu drzwi do sklepu i nowych do lokalu mieszkalnego? Sklep zgadza się na wymiane drzwi ale ja już raz zapłaciłem za transport drzwi do lokalu, teraz sklep chce mnie naciągnąć na dodatkowe koszty wynajmu transportu.



#2 MartaLewczuk

MartaLewczuk

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 14 listopad 2018 - 10:31

To zależy od tego, czy mają to w zawartej umowie kupna między Panem/Panią a firmą. Jeśli nie, trzeba będzie zorganizować transport samemu. 



#3 rmbe

rmbe

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 14 listopad 2018 - 11:08

Umową kupna jest paragon. Sprzedali wadliwy towar a ja mam ponosić jako klient dodatkowe koszty?



#4 Andżela

Andżela

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 14 listopad 2018 - 11:41

W przypadku REKLAMACJI, za transport w obie strony płaci sprzedawca - to z jego "winy" kupujący nie może używać sprzętu. Gdyby to była wymiana czy zwrot - tu zależy od regulaminu sklepu. Nie jest to zachcianka kupującego, tylko naprawa wadliwej rzeczy.



#5 rmbe

rmbe

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 14 listopad 2018 - 11:57

Ok, jest jakaś podstawa prawna? Jak wyegzekwować od OBI transport i wymianę drzwi?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych