Skocz do zawartości


Zdjęcie

Organizacja konferencji firmowej


wróć do serwisu Moja Firma 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dante80

dante80

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 08:37

Czy ktoś z Was może organizował ostatnio firmową konferencję? 

Doradzicie jak to ogarnęliście? Korzystaliście z zewnętrznej firmy czy samodzielnie organizowaliście?



#2 lithery

lithery

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 37 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 10:23

Można też zadzwonić do jakiegoś obiektu konferencyjnego, często są to hotele, które oprócz pokoi posiadają także salę konferencyjną na określoną ilość miejsc, z nagłośnieniem, klimatyzacją, dobrą akustyką oraz innymi udogodnieniami.Dużo takich obiektów jest w regionach górskich - np Arłamów, Bielsko-Biała, Zakopane, Wisła itd.

Tutaj wrzucam przydatne informacje na temat tego o czym należy pamiętać przy organizacji konferencji: http://hotelnablonia...kanie-branzowe/



#3 Amoniaczek2

Amoniaczek2

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 83 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 07:22

Obecnie się to załatwia zwyczajnie zlecając całość. Tylko wcześniej trzeba sprawdzić czy wszystko jest dopięte na ostatni guzik bo mogą wyskoczyć nieładne kwiatki.



#4 moniuszko87

moniuszko87

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 21 postów

Napisano 30 wrzesień 2018 - 16:30

Mogę polecić firmę, która zajmuje się techniką i dostarcza sprzęt na konferencje - 3tech z Warszawy. Solidni, pomocni i kontaktowi. Z dużym zapleczem sprzętowym i rzetelnymi technikami. 



#5 ReginaD

ReginaD

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 11 październik 2018 - 12:54

Samodzielnie,zorganizowaliśmy konferencję w Oh Kino we Wrocławiu wynajmując salę i wyszło rewelacyjnie. Wszystkich można pomieścić i wygodnie siedzieć na prelekcjach.



#6 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 413 postów

Napisano 17 październik 2018 - 03:31

Mam do zorganizowania kameralna konferencje i szukam lokalu, w którym konferencja mogłaby się odbyć. Przejrzałam kilkanaście ofert i chyba oferta z tej strony 

http://www.restaurac...rencyjna-gdansk jest najsensowniejsza i najbardziej spełnia moje oczekiwania. Zależało mi na kameralnej sali w restauracji, zebym nie musiała zamawiac oddzielnie cateringu. A Wy co sądzicie o tej ofercie?

#7 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 390 postów

Napisano 17 październik 2018 - 12:31

Lokal to podstawa. Sala konferencyjna powinna być duża, przestronna.I najlepiej jeśli jest wyposażona w sprzęt nowej klasy. Dobrze jest również zapewnić uczestnikom konferencji jakiś poczęstunek.A przynajmnieij wodę do picia podczas trwania spotkania

 

Jesli nie chcecie brać się samodzielnie za zorganizownie konferencji, sugeruję kontakt z tą firmą:

http://www.chillieve...rta/konferencje

 

Specjalizują sie w organizacji firmowych konferencji. I wezmą na siebie zaplanowanie nawet najbardziej wymagających spotkań, 



#8 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 413 postów

Napisano wczoraj, 22:21

Faktycznie lokal to podstawa. Ja preferuje miejsca, w których mam też ofertę noclegu, bo większość uczestników konferencji to osoby przyjezdne, które muszą gdzieś nocować. Dlatego też moim zdaniem idealnie sprawdzają się hotele, w które dysponują salą konferencyjną i pokojami na wynajem. Taką ofertę znalazłam na Mazurach w hotelu Bruno znajdującym się w Giżycku. Podrzucam link do oferty dla zainteresowanych 

https://www.hotelstb...e-konferencyjne



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy