Skocz do zawartości


Praca księgowość

praca biuro rachunkowe

wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Sylwia

Guest_Sylwia
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2018 - 07:11

Hej, rozwijające się biuro rachunkowe poszukuje osoby do pracy.

 

Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:

 

- weryfikacja, dekretowanie dokumentów księgowych,
- wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego (księgi handlowe, podatkowa księga przychodów i rozchodów),
- weryfikacja kont księgowych (bieżąca analiza sald rozrachunków itp.),
- sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT,

 

Wymagania:

 

-osoby z wykształceniem z zakresu finansów i rachunkowości,
- doświadczenie w księgowości od 1 do 4 lat.
-podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, prawa pracy,
samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy,
obsługa pakietu biurowego MS Office (word, excel),
znajomość programu Symfonia oraz programu Płatnik będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:

 

stabilne zatrudnienie,
samodzielne stanowisko pracy,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
pracę w miłej atmosferze,
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności/doświadczenia.

 

Biuro znajduje się w Warszawie przy ulicy Janiszowskiej 8.

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres: sylwia.brylka@ksiegi-rachunkowe.com

 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: praca, biuro rachunkowe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych