Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zarabianie na Forex

SyncTrading TeleTrade Inves Forex

17 odpowiedzi w tym temacie

#1 KasiaGł

KasiaGł

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 22 sierpień 2018 - 23:28

Szukam możliwości pomnożenia swoich oszczędności, żeby nie tracić na bankowych lokatach. Nie mam tyle, żeby lokować w nieruchomościach czy funduszach inwestycyjnych. Wydaje się, że Forex może być dobrym rozwiązaniem. Nie znam się na zasadach działania tego rynku, ale znalazłam SyncTrading TeleTrade Inves, gdzie bez specjalnie głębokiej wiedzy można powielać transakcje Traderów, którzy mają najlepsze wyniki. Czy ktoś ma już doświadczenia z rynku Forex?

#2 Snt

Snt

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 516 postów

Napisano 24 sierpień 2018 - 20:30

Jeżeli chodzi o Forex, a dokładnie SyncTrading TeleTrade Invest to powiem Ci, że trafiłeś na pewno dobrze. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą zacząć jak i dla traderów, którzy dzięki swojej wiedzy mają dodatkową możliwość zarabiania bez konieczności ryzykowania większej ilości gotówki. Wszystkie strony zyskują i myślę, że te narzędzie z czasem stanie się jeszcze bardziej popularne.

#3 aniolek

aniolek

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 638 postów

Napisano 29 sierpień 2018 - 12:41

Też bardzo lubię inwestować na rynku Forex. Moim zdaniem kluczowe jest aby stale poszerzać swoją wiedzę na ten temat. No być na bieżąco ze zmianami :) Całkiem niedawno weszły nowe regulacje, o których przeczytałam na https://www.pb.pl/xt...ku-forex-929672. To trochę zmieniło moje plany inwestycyjne i wyszło mi to na dobre! Gdybym się o tym zmianach nie dowiedziała, to byłoby kiepsko :/ 

#4 BackBasia

BackBasia

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 07 wrzesień 2018 - 11:34