Skocz do zawartości


RODO- oświadczenie pracownika

rodo

wróć do serwisu Księgowość 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Marta

Guest_Marta
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2018 - 21:35

Witam,

 

Może ktoś mi pomoże w temacie oświadczeń  dot. przetwarzania danych pracowników. Wszyscy pracownicy firmy podpisali oświadczenia zgodne z RODO m.in o tym, w jakim celu będą przetwarzane ich dane. W oświadczeniu podany był również mail na który mogą zgłaszać wszelkie sprawy dot. swoich danych osobowych i tutaj właśnie mam problem, gdyż mail ten zmienił się i podany w oświadczeniach nie będzie już używany. Jak najlepiej przekazać tą informację pracownikom minimalizując pracę działu kadr. Czy wystarczy poinformować o zmianie wszystkich pracowników mailowo czy konieczne jest  ponowne zbieranie oświadczeń od pracowników z nowym mailem?



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2018 - 06:08

Wywiesić w ogólnie dostępnym miejscu informację i wysłać maile UDW, jeżeli macie zgodę na używanie maili, wszyscy z nich korzystają i jest to przyjęty u was sposób komunikowania się z pracownikami.



#3 Aligru

Aligru

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 61 postów

Napisano 31 sierpień 2018 - 14:50

W kontekście RODO polecam poczytać jakieś dobre opracowania z sieci. Ten poradnik może być pomocny: https://rodoporadnik.pl/





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy