Skocz do zawartości


Reklamacja w RTV Euro AGD to koszmar.

RTVEuroAGD

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Robert

Guest_Robert
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2018 - 22:55

Reklamacja w RTV Euro AGD to koszmar.

 

Dzień 1 zakup 4 przedmiotów na kredyt w Aliaor Banku na kwotę ok. 5200 zł.

Dz. 4 transport sprzętu do domu przez sprzedawcę.

Dz. 10 suszarka Samsung nie uruchamia się 2800 zł.

Robię fotki błędów w aplikacji Samsung Smart Check i myślę sobie, że to będzie formalność.

Dz. 11 składam reklamację w  sklepie w Tesco Warszawa na Fieldorfa 41, ale koniec dnia pracy więc….

Dz. 12 wysyłka reklamacji pocztą elektroniczną do kierownika sklepu (niezgodny z umową, bo dostarczony z wadą i prośba o wymianę na nowy rękojmia).

Dz. 13 telefon do kierownika, ale on nic nie wie.

Dz. 15 telefon na infolinię, ale brak reklamacji w systemie.

Dz. 16 telefon do kierownika i telefon na infolinię i  w systemie pojawiła się reklamacja.

Niestety treść niezgodna z moim stanowiskiem, bo jest z tytułu gwarancji czyli niezgodnie z wolą klienta.

Zgłaszam nową reklamacje z tytułu rękojmi zgodnie z pierwotną treścią wysłaną kierownikowi sklepu.

Dz. 17-18  liczne telefony do infolinii

Dz. 19 sms do żony od nieznany numer, że będzie wizyta serwisu. A żona nie składała reklamacji tylko ja?? RODO??

Dz. 21 dzwoni serwisant SAMSUNG do żony i mówi, że ma reklamację z tytułu gwarancji i chce naprawiać. Ja dostaję słuchawkę i mówię, że to pomyłka nie chcę naprawiać sprzętu w domu i proszę go zabrać. Nic na temat, że nie udostępnię sprzętu. Po prostu nie zgadzam się na naprawę sprzętu w moim domu (remont łazienki w trakcie i małe dzieci), który przyjechał do mnie niesprawny.

Dz 22-25 liczne telefony do infolinii i emaile.

Piszę skargę do Rzecznika Konsumentów i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dz 26 SMS od nieznany numer do żony, że reklamacja nie może być uwzględniona, bo anulowano zgłoszenie w serwisie. Nie wiem co to znaczy? Czy to decyzja i w jakiej sprawie? Moim zdaniem po terminie, bo to 15 dzień.

Dz 28 Odpowiedź email o podobnej treści więc odpisuję, że nie rozumiem co tam jest napisane więc proszę o dostarczenie formalnego pisma z wskazaniem podstawy prawnej.

Dz 31 zawożę sprzęt do sklepu i ponownie reklamuję.

Dz 45 żona znowu dostaje SMS, że reklamacja nie została uwzględniona (znowu po terminie - 15 dzień ). Akurat jechaliśmy z dziećmi na basen. Zmiana planów ląduję w sklepie TESCO Warszawa Fileldorfa 41. Kierownik nic nie wie. Dlaczego taka decyzja? Gdzie jest mój sprzęt? Nie wytrzymuję wzywam policję – uważam się za oszukanego. Posterunkowy ma pretensję, bo nie kuma czego od niego chcę. Składam trzecią czy czwartą reklamację o odstąpienie od umowy. Mam w d…e RTV EURO AGD. Jadę z rodziną na urlop.

 

Jeśli szukasz ekstremalnych scenariuszy to RTV EURO AGD jest w stanie Ci je zapewnić.

W innych cywilizowanych przypadkach nie polecam.

 



#2 Guest_Ela

Guest_Ela
  • Goście

Napisano 08 listopad 2018 - 21:34

Reklamacja nowiutkiej lodówki zgłoszona w ciągu godziny od otrzymania sprzętu. Reklamacja nie może być uznana bo wynika z nieprawidłowego użytkowania. Ja nawet sprzętu ze styropianu nie zdjęłam tylko po wytarciu z kurzu zauważyłam zarysowania, odbarwienia i wgniecenie. Nigdy więcej zakupów w RTV EURO AGD. Osoby rozpatrujące reklamacje nie posiadają wiedzy.

#3 Andżela

Andżela

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 13 listopad 2018 - 16:31

Przy wszystkich problemach z reklamacją warto zadzwonić do UOKiKu i poprosić ich o opinię. Potem zadzwonić/napisać do firmy, z którą miało się problem i wspomnieć o UOKiKu - w tym momencie problem zazwyczaj się kończy.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych