Skocz do zawartości


3 miesięczny okres rozliczeniowy


wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Kadrowy

Guest_Kadrowy
  • Goście

Napisano 18 lipiec 2018 - 22:06

Witam
Mam pytanie. Przyjąłem prowadzenie kadr w firmie gdzie obowiązuje 3 miesięczny okres rozliczeniowy. Niestety poprzednia kadrowa nie pilnowała czasu pracy i w styczniu br. ludzie odbierali dzień wolny za 11.11.2017 w czerwcu za 06.01.2018 a niektórzy jeszcze nie odebrali. Podpowiedzcie co teraz zrobić żeby to miało ręce i nogi. Czy udzielić tym ludziom DW teraz?

#2 coli

coli

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 446 postów

Napisano 20 lipiec 2018 - 16:47

 

co teraz zrobić żeby to miało ręce i nogi.

Teraz to jak najszybciej należy wypłacić pracownikom kase za nadgodziny

Jak będzie kontrola  to kto wie czy nie zostaniesz ukarany Ty





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych