Gość mara Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Zakupiliśmy kserokopiarkę za 2500 zł i aparat fotograficzny za 550 zł. W polityce mamy zapisane, że zakupiony sprzęt o wartości od 1500 do 3500 zł umarzamy jednorazowo, natomiast o wartości od 350 do 1500 można wrzucić w koszty zużycie materiałów -401) w momencie przyjęcia do użytkowania, przez konto 013 - wyposażenie. Stosujemy także konta zespołu 5-tego. Może ktoś mi podpowie jak to zaksięgować? Czy przy jednorazowej amortyzacji też księguję przez 5-tki?Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 A ty z choinki czy z "nadania" ? Co to są 5-ki?? To też koszty,ale podzielone na miejsca ich powstawania więc nie rozumiem skąd twoje pytanie? Oczywiście,że księgujesz wtedy przez 4 i5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi