Kategorie
Skocz do zawartości

Srodki trwałe


Gość mara
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiliśmy kserokopiarkę za 2500 zł i aparat fotograficzny za 550 zł. W polityce mamy zapisane, że zakupiony sprzęt o wartości od 1500 do 3500 zł umarzamy jednorazowo, natomiast o wartości od 350 do 1500 można wrzucić w koszty zużycie materiałów -401) w momencie przyjęcia do użytkowania, przez konto 013 - wyposażenie. Stosujemy także konta zespołu 5-tego. Może ktoś mi podpowie jak to zaksięgować? Czy przy jednorazowej amortyzacji też księguję przez 5-tki?Dziękuję za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...