Skocz do zawartości

Zdjęcie

dziedziczenie po wnuku a zachowek

darowizna testament spadek

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MonikaLuiza

MonikaLuiza

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 04 czerwiec 2018 - 10:47

Mam pytanie, czy po wnuku dzidzicza wszyscy dziadkowie?/ rodzice nie zyja/nie ma innej blizszej rodziny/po rowno ze strony ojca i matki? jak uniknac dziedziczenia dziadkow, jesli ci ze strony ojca nie interesowali sie ani wnukiem ani swoim synem?czy jesli wnuk sporzadzi testament na babcie ze strony matki to dziadkowie ze strony ojca maja prawo do zachowku?

#2 Patka79

Patka79

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów

Napisano 13 wrzesień 2018 - 14:10

Niestety nie znam się na prawie spadkowym, ale wiem, że tego typu tematami zajmuje się kancelaria adwokacka SUW z Warszawy - http://suwka.pl/prawo_spadkowe.php Oferują oni kompleksową obsługę prawną, właśnie w zakresie prawa spadkowego. Udzielają porad prawnych i przygotowują wnioski o stwierdzenie nabycia spadku. Ich pomoc nie kończy się jedynie na poradach, ale w przypadku potrzeby, mogą oni reprezentować klienta podczas każdego etapu rozprawy. Myślę, że mając takie wątpliwości i pytania odnośnie dziedziczenia powinieneś zwrócić się z tym do specjalistów. 

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2018 - 14:26

Niestety nie znam się na prawie spadkowym,

ale znasz się na reklamach? g...no prawda, taka kancelaria, która tu szuka byle jakiej reklamy to akurat nikomu niepotrzebna

#4 elka2002

elka2002

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 639 postów

Napisano 13 marzec 2019 - 20:20

Kwestie zachowku szeroko omówione są tutaj https://zachowek.biz.pl . Warto sobie tam zerknąć, poczytać i znaleźć odpowiedzi na swoje pytania. Taka wiedza na pewno się przyda, bo będziemy wiedzieli co robić w konkretnych okolicznościach. Myślę, że bez pomocy prawnika w sądzie się nie obejdzie. 

#5 Kludyna2

Kludyna2

Użytkownik