Skocz do zawartości


Zdjęcie

organizacja szkolenia a kawa i herbata w jednostce budżetowej

szkolenie organizacja koszty

wróć do serwisu Księgowość 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 AgaKula

AgaKula

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 29 maj 2018 - 13:47

Mam zapytanie odnośnie organizacji szkolenia 5 dniowego w jednostce budżetowej. Za kilka dni organizujemy szkolenie jesteśmy jednostką budżetową, za szkolenie uczestnicy płacą pare tysięcy. Dochody z tego szkolenia zostana odprowadzone na dochody państwa. Mam jednak problem kawy i herbaty na tym szkoleniu. Czy jest możliwość chociaż zakupu wody dla osób uczestniczących w tym szkoleniu? Jeżeli tak to do jakiego paragrafu wydatków je ująć?



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 18335 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 29 maj 2018 - 13:48

A masz w swoim statucie organizowanie szkoleń?



#3 Guest_AgaKula

Guest_AgaKula
  • Goście

Napisano 29 maj 2018 - 16:00

Tak

#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 18335 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 29 maj 2018 - 17:01

Nie wierzę, jako jednostka budżetowa masz w Statucie jednostki -szkolenia?
No, jeżeli masz, to chyba w planie finansowym zaplanowano środki na taki poczęstunek?
Powinnaś, bo jeśli nie, to niestety

#5 Guest_Duśka

Guest_Duśka
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2018 - 10:19

Ja pracuję w jednostce budżetowej organizującej szkolenia. Kupuję wodę, kawę, ciastka, jak długie szkolenie to jakieś kanapki - par. 4210 lub 4300 ale wszystko mam w planie finansowym i Statucie





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: szkolenie, organizacja, koszty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych