Skocz do zawartości


RODO w biurze rachunkowym

RODO biuro rachunkowe

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Jagna

Guest_Jagna
  • Goście

Napisano 25 maj 2018 - 09:25

Dzień dobry. Chcemy w naszym biurze rachunkowym uporządkować sprawy związane z RODO. Z tego co wiem każdy przedsiębiorca współpracujący z naszym biurem rachunkowym, powierzając dane osobowe do przetwarzania, powinien zawrzeć z nami umowę powierzenia, która może (ale nie musi) być odrębnym dokumentem, niezależnym do umowy o współpracy. Moje pytanie, prośba, co powinno się znaleźć w takiej umowie powierzenia danych i jakie obowiązki z tym związane na nas ciążą?



#2 Elakaem

Elakaem

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 13 czerwiec 2018 - 13:33

Głównie to informacje o podmiocie, który przetwarza dane osobowe. Jeżeli to wy przetwarzacie dane to musicie podać, że ich dane osobowe wykorzystywane są przez firmę X.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: RODO, biuro rachunkowe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych