Skocz do zawartości

Podjęcie stażu wakacyjnego w czasie ciąży

wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 17 maj 2018 - 06:27

Witam, jestem nauczycielką w 3 miesiącu ciąży. Mam umowę na czas określony i chciałabym w wakacje podjąć staż (finansowany ze środków firmy, nie z UP). Nie zależy mi ma tym, by później mieć z tego jakieś świadczenia - wręcz przeciwnie, chce się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, a po odbyciu stażu już w danej firmie nie pracować (bo mam umowę o pracę). Czy zatrudnienie mnie tylko na ten staż nie byłoby dla firmy problemem? Albo inaczej: czy jakakolwiek firma poszłaby na coś takiego?

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 17 maj 2018 - 10:11

Witam, jestem nauczycielką w 3 miesiącu ciąży. Mam umowę na czas określony i chciałabym w wakacje podjąć staż (finansowany ze środków firmy, nie z UP). Nie zależy mi ma tym, by później mieć z tego jakieś świadczenia - wręcz przeciwnie, chce się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, a po odbyciu stażu już w danej firmie nie pracować (bo mam umowę o pracę). Czy zatrudnienie mnie tylko na ten staż nie byłoby dla firmy problemem? Albo inaczej: czy jakakolwiek firma poszłaby na coś takiego?

To może lepiej zapytać w konkretnej firmie? My internauci nie bawimy się w zgadywanki.

#3 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 17 maj 2018 - 10:50

Gdybym chciała zgadywać to bym nie napisała tego pytania. Chodziło mi o to czy firma będzie mogła mnie zwyczajnie, legalnie zwolnić po odbytym stażu? (A nie o to czy mnie przyjmie).

#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 20 maj 2018 - 10:43

Gdybym chciała zgadywać to bym nie napisała tego pytania. Chodziło mi o to czy firma będzie mogła mnie zwyczajnie, legalnie zwolnić po odbytym stażu? (A nie o to czy mnie przyjmie).

Nie ma przymusu pracy, więc nawet jeśli jesteś w ciąży, a wyrazisz zgodę na zwolnienie, nie będzie przeszkód aby zatrzymać Cię w pracy.

Dodaj odpowiedź