Gość świeżak Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 witam, pytanko kieruję do księgowych szkół,chyba mam problem. Od wrzesnia jeden z nauczycieli został przeniesiony w stan nieczynny i jednocześnie został zatrudniony w naszej szkole. Za namową znajomej księgowej naliczałam mu koszty uzyskania przychodu tylko z umowy a ze stanu nieczynnego nie. Tera zmyslę że to źle, że to są dwa stosunki pracy i z obu należało zastosować koszty. Jesli tak to co teraz zrobić, czy wykazać w PIT te koszty których nie było, czy wystawić pracownikowi i US zaswiadczenie, że należą się koszty? bardzo proszę o rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeżak Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 podnoszę temat, bardzo proszę o rade bo juz nie wiem co mam robić:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi