Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co pracodawca powinien umieścić w regulaminie pracy


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 671254 postów

Napisano 17 kwiecień 2018 - 07:41

Treść regulaminu pracy ustala pracodawca w porozumieniu z zakładową organizacją związkową. Przepisy wskazują, że w regulaminie należy określić m.in. organizację pracy w danym zakładzie, sposób wypłaty wynagrodzenia oraz porę nocną.

Powrót do artykułu: Co pracodawca powinien umieścić w regulaminie pracy

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2018 - 07:41

Artykuł wymaga "nowelizacji" Obowiązek utworzenia regulaminu pracy i wynagradzania po 01.012017 jest od 50- ciu pracowników Pozdrawiam Andrzej Zakrzewski

#3 tadeusz8

tadeusz8

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 238 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 17 kwiecień 2018 - 08:08

To co jest zawarte w Kp Rozdział IV Regulamin pracy - radzę trzymać kolejność wymienionych ustaleń :blink: :ph34r:





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych