Gość Majkelo7 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą świadczącą usługi w internecie - KPiR oraz VAT. Działalność prowadzę pracując na laptopie,który miałem zakupiony przed rozpoczęciem działalności. Nie dodałem tego laptopa do środków trwałych.W kolejnych miesiącach prowadzenia działalności kupiłem myszkę, klawiaturę i dysk do tego laptopa - zakupione przedmiotywykorzystywałem w pracy - przyczyniły się do uzyskania przychodu. Zakupione przedmioty wliczyłem w koszty. Czy w takiej sytuacji US może mieć wątpliwości, co do tego, że zakupy te zostały wliczone w koszty uzyskania przychodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opole Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 nie, a komputer mozesz wprowadzic na tabele amortyzacji i naliczać miesięczna amortyzację. Będzie i sriodek trwały i mozliwość doliczania kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi