Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zakładanie firmy, student, dotacje unijne

student dotacje unijne dotacje unijne kredyt firma kredyt na start dotacje na start pomoce dla studentów

wróć do serwisu Moja Firma 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Damian

Guest_Damian
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2018 - 15:28

Witam, w temacie dotacji unijnych jestem zielony. Chciałbym się zapytać o warunki dotacji unijnych tj. ile można dostać pieniędzy na otwarcie własnej firmy w dziedzinie gastronomii oraz ile czasu oczekuje się na pomoc. W planach zatrudniłbym około 8 osób (UP) i 6 osób (UZ). Ewentualnie czy można dostać kredyt na otwarcie firmy np. z biznesplanem. Jestem studentem czy z tego tytułu są dla mnie jakieś udogodnienia lub pomoce? Szukałem osobiście ale nic nie udało mi się znaleźć...

#2 AGM_Konsulting

AGM_Konsulting

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 26 kwiecień 2018 - 08:53

Wszystko zależy od województwa i konkursu w którym będziesz startował. Istnieje wiele zarówno udogodnień, jak i pomocy. Skontaktuj się proszę z nami przez stronę internetową - pierwsze konsultacje mamy za darmo - i spróbujemy coś dla Ciebie znaleźć, a jak poznamy szczegóły Twojego planu to odpowiemy na wszystkie pytania

#3 Milenia

Milenia

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 04 sierpień 2018 - 23:10

Są także inne sposoby na pozyskanie kapitału na rozwój firmy czy też założenie. Wejdź na http://www.blueoak.p...uslugi_doradcze, tam bez problemu cię pokierują i na pewno uda ci się uzyskac taki kapitał jakiego oczekujesz.

#4 mleszczak

mleszczak

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 784 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 22:58