Skocz do zawartości

Zakładanie firmy, student, dotacje unijne

student dotacje unijne dotacje unijne kredyt firma kredyt na start dotacje na start pomoce dla studentów

wróć do serwisu Moja Firma 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Damian

Guest_Damian
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2018 - 15:28

Witam, w temacie dotacji unijnych jestem zielony. Chciałbym się zapytać o warunki dotacji unijnych tj. ile można dostać pieniędzy na otwarcie własnej firmy w dziedzinie gastronomii oraz ile czasu oczekuje się na pomoc. W planach zatrudniłbym około 8 osób (UP) i 6 osób (UZ). Ewentualnie czy można dostać kredyt na otwarcie firmy np. z biznesplanem. Jestem studentem czy z tego tytułu są dla mnie jakieś udogodnienia lub pomoce? Szukałem osobiście ale nic nie udało mi się znaleźć...

#2 AGM_Konsulting

AGM_Konsulting

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 26 kwiecień 2018 - 08:53

Wszystko zależy od województwa i konkursu w którym będziesz startował. Istnieje wiele zarówno udogodnień, jak i pomocy. Skontaktuj się proszę z nami przez stronę internetową - pierwsze konsultacje mamy za darmo - i spróbujemy coś dla Ciebie znaleźć, a jak poznamy szczegóły Twojego planu to odpowiemy na wszystkie pytania

#3 Milenia

Milenia

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 04 sierpień 2018 - 23:10

Są także inne sposoby na pozyskanie kapitału na rozwój firmy czy też założenie. Wejdź na http://www.blueoak.p...uslugi_doradcze, tam bez problemu cię pokierują i na pewno uda ci się uzyskac taki kapitał jakiego oczekujesz.

#4 mleszczak

mleszczak

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 575 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 22:58