Skocz do zawartości


Uznanie reklamacji obuwia, a zadośćuczynienie.

obuwie reklamacja rekojmia zadoscuczynienie

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 30 marzec 2018 - 06:51

Witam,
Niecałe 2 tyg temu zareklamowałem w sklepie stacjonarnym obuwie zimowe. (z zaznaczeniem, że interesuje mnie wymiana na nową parę butów).

Powód: po jednym dniu użytkowania (w nie deszczowy dzień) na obuwiu pojawiły się "dziwne" plamy w losowych miejscach (wyglądają jak wilgotne, klej bądź tłuszcz). Przez kilka dni były w ciepłym pomieszczeniu by sprawdzić czy to wilgoć i czy zniknie. Nic się nie zmieniło - nadal plamy są widoczne.

Dziś dostałem informację SMSową: "Drogi kliencie, uprzejmie informujemy, że Twoja Reklamacja została rozpatrzona poprzez propozycję bonifikaty".

Nie znam pełnej informacji, ponieważ chcę się Was poradzić zanim pojawię się w salonie obuwniczym.

Jak rozumiem moja reklamacja została uznana (skoro oferują bonifikatę - na chwilę obecną nie mam wiedzy czy bonifikata obniżająca cenę zakupionego obuwia czy na nowe z ich aktualnej ekspozycji). Czy sprzedawca może zmienić "rodzaj zadośćuczynienia" (domagałem się wymiany na nowe)?

Przyznam, że jakakolwiek bonifikata mnie nie urządza ponieważ obuwie "ma plamy w przypadkowych miejscach". Czy da się w nich chodzić? TAK... ale co mi po takim obuwiu, które ma dziwne plamy.

Proszę o pomoc





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: obuwie, reklamacja, rekojmia, zadoscuczynienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych